Reply on: Adam3 #237831:
tá hala bude slúžiť presne na to, ako sa volá. každá električka po návrate z premávky do vozovne musí prejsť kontrolou, počas tej kontroly ju zároveň upracú a odstránia drobné závady. no a keďže sa plánuje, že určitý počet električiek bude odstavovaný v petržalke, tak je potrebné vybudovať aj priestory na denné ošetrenie, aby nemuseli električky lietať hore-dole po meste len kvôli dennej kontrole. veľké opravy a prehliadky sa budú ako doteraz robiť na jurajovom dvore.
810zssk
Keby bol interval 30, tak ukončenia čo nestíhajú N95 o 0:59 by išli o 1:29 (rozjazd 2:00) a ukončenia o 1:45 by zrejme neexistovali, keďže tie služby by boli potrebné na linke až do rána.
Edit: Keď tak nad tým uvažujem, ani tie ukončenia okolo 1:15 by asi skôr neexistovali.