Reply on: N/A #237704:
Foto bude?
Presne takým systémom som videl asfaltovať chodík na Vajnorskej... najprv vyliali celoplošne bez toho aby si to vyčistili a pripravili okolo stĺpov a potom to tam okolo stĺpov dorábali sekali atď. proste hnus
to veľmi nenapomôže trvácnosti,
Mhr1
1. Októbrové nám. (vtedy - dnes Župné) - tunel - Mlynská dolina - Patrónka - Dúbravka/Lamač - odlíšenie 30D resp. 30L.
2. Rozdelenie na 30 (ex 30D) a 35 (ex 35L) (polovica 60. rokov).
3. Spojenie a-40 (Šaf. nám. - Pod. Biskupice) s a-30 (prelom 60. a 70. rokov).
4. Namiesto Patrónky cez Karlovu Ves - nepamätám si, či zároveň so spojením týchto liniek alebo o trochu neskôr. Zostalo to takto aj po obnovení a predĺžení električkovej dopravy do KV (1975), lebo do Dúbravky sa ešte nejazdilo.
5. Po sprevádzkovaní električiek do Dúbravky sa nám a-30 scvrkla do biskupickej časti i keď pôvodná a-30 bola práve tá dúbravská...
6. No a v rámci oblastného číslovania sa z 26 stala 30 a z 30 potom 70, ako to už bolo uvedené.