Reply on: 810zssk #236224:
Pre N29 a 77 som myslel to, čo hovoríš, len mi nenapadlo, ako sa to volá. 
A keď teraz už N91 nechodí prázdna, tak by sa podľa mňa mala zlúčiť s N93 (aj za cenu dlhých vozov), pretože ten prestup na Jasovskej je dosť nepohodlný. N91 by napr. mohla obsluhovať Jarovce iba na objednávku (ak tam teda nechodí veľa ľudí), inak by išla po I/2. Takisto aj rôzne zachádzky (k Vodostavu, na Topoľové a pod.) by mohli byť len na vyžiadanie u vodiča (priamo vo vozidle), alebo po zavolaní.
EDIT:
#236225
A ako sa to tam ujalo?
810zssk
Co sa N91 tyka, ja som urcite za zlucenie, ale teraz ked je tam kopa vyluk kvoli D4/R7 je mozno lepsie tam este par mesiacov podrzat sucasne linkovanie. Potom by sa to ale urcite malo spojit, dnes ten prestup nedava ziaden zmysel. Co sa tyka obsluhy Jaroviec on-demand, neviem... smerom do Cunova by to este mozno slo, ale zas tam skoro vzdy niekto do Jaroviec ide. Smerom do Petrzalky by si to riesil ako ak by nebol dopyt z Jaroviec? Neskorsi odchod z Cunova? Prestoj na Jasovskej? Skor si uz viem predstavit ze pri absencii dopytu z/do Cunova by ta N91 koncila uz v Rusovciach. Ale imho tu sa bavime o velmi malych usporach.