Reply on: 810zssk #236224:
Pre N29 a 77 som myslel to, čo hovoríš, len mi nenapadlo, ako sa to volá. 
A keď teraz už N91 nechodí prázdna, tak by sa podľa mňa mala zlúčiť s N93 (aj za cenu dlhých vozov), pretože ten prestup na Jasovskej je dosť nepohodlný. N91 by napr. mohla obsluhovať Jarovce iba na objednávku (ak tam teda nechodí veľa ľudí), inak by išla po I/2. Takisto aj rôzne zachádzky (k Vodostavu, na Topoľové a pod.) by mohli byť len na vyžiadanie u vodiča (priamo vo vozidle), alebo po zavolaní.
EDIT:
#236225
A ako sa to tam ujalo?
Urbanway 2423
Podľa mňa by sa to mohlo uchytiť aj v Bratislave, ako píše
#236218, či už v lokalitách, kam dnes bežne nič nejazdí, alebo na linkách, kde ide často bus prázdny (napr. aj na takej 58, 77, alebo v noci na N91, príp. N29). Aj v regióne by sa našlo hneď niekoľko miest, kde by to mohlo výrazne zatraktívniť dopravu.
#236216
U nás bolo/je niečo také v Prietrži, samozrejme v menšom rozsahu iba pre jednu obec.