DPB sa uchádza o NFP na nákup 10 obojsmerných električiek, 16 trojčlánkových trolejbusov, 11 krátkych a 23 dlhých parciálov:
https://partnerskadohoda.gov.sk/data/files/3743_opii_2020_07_14_zamer-np_dpb_elektricky-pre-bratislavu.pdf
https://partnerskadohoda.gov.sk/data/files/3746_opii_2020_07_14_zamer-np_dpb_trolejbusy-pre-bratislavu.pdf
Okrem iného sa tam spomínajú nové TT na Hraničnú a k Novému SND, predĺženie 210 pod Most SNP či zlúčenie 203 so 41
https://partnerskadohoda.gov.sk/data/files/3743_opii_2020_07_14_zamer-np_dpb_elektricky-pre-bratislavu.pdf
https://partnerskadohoda.gov.sk/data/files/3746_opii_2020_07_14_zamer-np_dpb_trolejbusy-pre-bratislavu.pdf
Okrem iného sa tam spomínajú nové TT na Hraničnú a k Novému SND, predĺženie 210 pod Most SNP či zlúčenie 203 so 41
S499.1023
Tú efektivitu trojhodinovej porady v Londýne totiž musíme vidieť takto: V priemere hodina cesty na letisko, hodina na prechod formalitami, hodina a pol v lietadle, hodina cesty z letiska do centra a po porade to isté. Takže deň je zabitý tak či tak. Ja napríklad lietam pravidelne pracovne do Rotterdamu (resp. na Schiphol + vlak do Rotterdamu, keďže Transavia už mi priamo nelieta) a vždy aspoň jednu noc, či už pred alebo po meetingu, trávim tam, lebo inak by som aj tak ďalší deň bol v práci nepoužiteľný.