Reply on: 810zssk #235411:
Áno, súhlasím. Ale stále platí, že keď trikrát za sebou Ti mešká let do Londýna a ty zmeškáš stretko, tak proste inú alternatívu nemáš. Autom ani vlakom nepôjdeš, aby si to nabudúce stihol. Ale keď cestuješ týždeň z Malaciek s rozptylom 50 minút, tak ďalší týždeň už spokojne šufluješ pesničky v rádiu auta v zápche pred Sitinou. Lebo aj dopravná zápcha je pravidelnejšia ako tieto odstavovačky osobákov hala bala.
Viedeň - Los Angeles. 14 hodín. Ak let mešká z akýchkoľvek dôvodov hodinu, tak nad tým mávneš rukou. Ísť inak ako letecky by Ťa nenapadlo. Určite si neplánuješ míting v Los Angeles 15 minút po prílete. Absolvuješ možno 3-5x za život.
Budapešť - Praha. 7 hodín. Ak vlak mešká pol hodinu, tak nad tým mávneš rukou. V princípe by si musel mať iný dobrý dôvod ísť autom. Určite neplánuješ míting 15 minút po plánovanom príjazde. Absolvuješ (vzdialenosť) možno 1x, 2x ročne.
Ike
Čiže pravidelný cestujúci, ktorý každý deň ide do práce má rátať s meškaním a jednorazový cestujúci, ktorému (nehovorím, že vždy) oveľa menej záleží na čase príjazdu do cieľa musí ísť kompletne punktlich?
Rozumiem argumentu s prestupovaním z EC na EC, no tie sa čakajú (a aj preto meškajú) a keď je meškanie enormne veľké, tak väčšinou ide o menej ako 2 hodiny ďalší. Pri prestupoch na veľké vzdialenosti proste s prestupmi počítam. A ak nechcem, idem lacnejšou leteckou dopravou.