Tak som sa bol konecne previezt po tej zrekonstruovanej trati na Mostovej. To snad nemyslia vazne! Alebo si povedali, ze bude DPB elektrickami robit filharmonikom 3. husle?! A tie obojsmerne prejazdy aut cez Mostovu, s ktorou sa povodne ratalo ako s rozsirenim pesej zony, to uz nekomentujem... Ale dve veci ma potesili: Betonovy povrch (beton mam rad
) a relativne sympaticky vyzerajuce vrchne vedenie. Do dratov sa moc nevyznam, ale tie na Mostovej vyzerali na bratislavske pomery nadstandardne. Alebo to je len moj povrchny dojem laika?

Vladimír
L1 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - tunel - Obchodná - HLAVNÁ STANICA
L2 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - nábrežie - ŠAFÁRIKOVO NÁM.
L3 --> HLAVNÁ STANICA - Račianske mýto - ŽST Vinohrady - RAČA
L4 --> NÁM. Ľ. ŠTÚRA - Špitálska - Trnavské mýto - RUŽINOV
L5 --> KARLOVA VES - nábrežie - Špitálska - Račianske mýto - ŽST VINOHRADY
L6 --> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ŽST NOVÉ MESTO
L7 --> RAČA - ŽST Vinohrady - Obchodná - Nám. SNP - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
L8 --> HLAVNÁ STANICA - Trnavské mýto - RUŽINOV
L9 --> KARLOVA VES - tunel - Obchodná - Trnavské mýto - RUŽINOV
L10 --> ZLATÉ PIESKY - Trnavské mýto - Špitálska - nábrežie - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ZLATÉ PIESKY
Pomerne nedávno tu bola dosť rozsiahla diskusia o linkovom vedení električiek, skús to pohľadať v histórii príspevkov. Padli tam aj nejaké návrhy z radov prispievateľov do diskusie.
Btw. v pôvodnom návrhu linkového vedenia od 1.1.2000 bolo aj viacero zmien v autobusovej doprave, ktoré sa napokon neuskutočnili a na poslednú chvíľu pred zavedením nových trás menili.