Tie behy by túto trať ovplyvnili, nech už by bola v ktorejkoľvek variante. Ale ak by sa raz upravilo nábrežie v úseku od bývalého po súčasné miesto sochy Leva, tak by nemuseli.
Na druhej strane, ak by sa spravila jedna koľajová spojka niekde pri Eurovea2, tak by počas týchto výluk vedela byť obsluhovaná aj táto oblasť.
Ach...
Oni tam porovnávajú starú trať pri starom SND kde je hneď pred vchodom 90° oblúk ktorý povedzme si nie je úplne v top stave s ROVNOU traťou s minimálnym počtom zákrut. Ak tam šupnú otvorený zvršok a nie PJD ako v Karlovke, hádam sa to urobí poriadne (aj keď PJD ako také za to nemôže). Navyše viac ľudí bude chodiť tou električkou ako do divadla. Vallovi môžem len držať palce, nech použije aj argument o Viedni kde to nevadí ale tu musí "kultúrna obec" trucovať
Pred nedávnom sa zaviedlo vzájomné akceptovanie dopravných kariet niektorými dopravcami v rámci SR, no zdalo sa mi to trochu chaotické, tak sa radšej spýtam. Keď mám kartu vydanú DPB, platí mi ako elektronická peňaženka aj v autobusoch Arriva Trnava?
Hlavne to s tou Obchodnou je Budajov neviem, či vedomý alebo nevedomý podpásový argument, keďže Obchodná nikdy pešou zónou podľa jeho predstáv nebola - pred vybudovaním električkovej trate to bola normálna ulica s autami, autobusmi, trolejbusmi a úzkymi chodníkmi.
Výluky tam práveže nemusia byť vôbec, vo vstupnom polkruhu a terasách SNDčka je miesta na akcie habadej - a čo by sa tam nevošlo, má stále celé "normálne" námestie plus nábrežnú promenádu...
To vyhlásenie skôr beriem ako pokus o diplomaciu zo strany primátora.
+ si: Áno, je vypnutá, ale nazval som to hyperbolicky, pretože nespotrebúva žiadnu elektrinu. Snáď ju opravia čím skorej, lebo ráno sa to tam ňou upchaválo.
Gubčo tam ani len nebol, ale je múdry jak rádio. Milanová neodišla bez možnosti reakcie, ostala tam ešte nejakú dobu počúvať príspevky ostatných prítomných. Zato kto odišiel, boli slávni primátorovi hostia ako Skoček ml., Benetin a pod. Samotný Vallo odišiel z prvého semináru asi o 20 minút skôr ako sľúbil.
Uprimne? Radsej obetujem tych 5-10 dni do roka ako to postavit vo variante, ked to zhorsi dopravu v okoli a bude to menej atraktivne, lebo to bude pomalsie a pojde to mimo POI, ktorym Eurovea 2 urcite bude.
Zvláštne, že napr. v takej Viedni im električka pred divadlom nevadí, ba dokonca by som ešte povedal, že ju tam vidia radšej, ako keby sa točila kade-tade po bočných uličkách. A to, že naruší pešiu zónu je tiež pekná sprostosť. To, že na Obchodnej sa treba pozerať, či nejde električka, neznamená, že na trikrát širšej ulici to bude takisto veľký problém.
"Diskusiu zhrnula veľmi radikálnym spôsobom ministerka kultúry, ktorá vyhlásila, že „radšej žiadna električka, ako električka pred SND,“ na čo miestnosť bez ďalšej možnosti reakcie opustila. Sekundoval jej minister životného prostredia, ktorý naznačil, že Bratislava má iné problémy, ktoré by mala riešiť."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kotlár