Pri L7 rozmýšľajú či už neukončiť poobednú špičku okolo 16-16:30 od HLST aby zbytočne K2-ky nelabzovali, koniec irónie, ale bojím sa že opäť skrátia poobednú premávku..
Nehádam sa, presné čísla sa mi nechce hľadať. Ale neprekvapilo by ma, ak by mal DPB s X5 a X33 aj pri prázdninovom režime väčšiu výpravu autobusov ako cez bežný školský rok.
Najskôr bude predĺžená električka do Janíkovho dvora. V ideálnom prípade sa to stihne do 2022-2023. Potom sa možno aj pohne električka po Pribinovej a Košickej. V ideálnom prípade 203X. A všetky ostatné predĺženia, príp. nové trate budú tak najskôr 204X, jedine že by celú projektovú dokumentáciu všetkých úrovní a aj samotnú výstavbu + výkup pozemkov zaplatil nejaký súrkomný investor, alebo za 99,9% sponzoringu súkormných investorov nejaký šialený starosta tipu Mr. Va.
Verím tomu, že aj 80% by mohlo byť málo.
Ovplyvňuje to x faktorov od profilu linky, cez kapacitu baterky, zaťaženia,..., po techniku jazdy konkrétneho vodiča. Pokiaľ to bude digitálny jazdec typu 0/1, plná jazda, žiaden výbeh, plná brzda, tak za ním môžeš rovno natiahnuť predlžovačku...
Nepamätám si, v ktorom českom meste mali problém, že im to nejako nevychádzalo ani pri 70%-nom zadrátovaní trate, tých 55% je podľa mňa naozaj len mokrý sen projektanta
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Urbanway 2423
#234767
Plánovali sa dlhé parciály, alebo by zostali krátke?