Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na Facebooku DPB sa píše, že na L801 je povolená vnútroštátna preprava no v CP od 8.6. sa píše, že zastávky na území Slovenska sú určené len na nástup(smer HU) a výstup(smer BA). Tak aká je teda pravda?

Edit: Už sú v CP zastávky označené správne
Nedavno sme v ramci fotografie z Ketelca diskutovali o pocte oznacnikov a miestnej mlake. Takze potvrdzujem, ze oznacniky su tam dva (jeden maskovany a druhy originalne pripevneny o strom) a mlaka zostala, ale vystupu a nastupu pripadnych cestujucich nebrani 🙂
Reply on: ratataj #234718:
Aj ja radsej vyslapem dva schody, ale to je preto ze som mlady a zdravy clovek. Chori ludia, seniori ale napr. aj rodicia s kocikmi by s tebou a mnou asi suhlasili menej. Preto mame nizkopodlazne vozidla, aby bola VHD lahko pristupna aj im.
Reply on: 810zssk #234680:
viem, že máme dobu nízkopodlažnú, ale ja osobne radsej vyšlapem 2 schody a potom som v buse kde je rovná podlaha a dostatok miesta, ako NP voz s podestami rôzne pohodenými v interiéri. čo sa týka pádu cestujúceho - naozaj je bezpečnejšie ak padne niekde kde je rovná podlaha a má max modrinu, ako keď padne v NP voze zrovna na hranu nejakej podesty a doláme si ruku ( vlastná skúsenosť )
Reply on: S499.1023 #234714:
Nie je to úplne tak.
Reply on: S499.1023 #234715:
Samozrejme, že sa to dá, ale nie je to ,,správne" riešenie, lebo keď niekto ide okolo tak sa mu musíš uhnúť a už to také pohodlné nie je (niekomu to možno nevadí). S nevystretím nôh by som ale problém nemal. Skôr mi vadí keď sa dve hodiny v autobuse niekoho dotýkam kolenami. Nielen že to je nepohodlné, ale aj celkom nepríjemné.
Reply on: Urbanway 2423 #234697:
Ja si nohy v Pendolíne v pohode vystriem, zásadne beriem miestenku do uličky a natiahnem si nohy tam. A v autobuse zasa necestujem tak dlho.
Reply on: fanatikmhd #234694:
Lenže zvolená rozteč sedadiel nezáleží len na VP/NP. Sadistickému ide o lacnejšiu údržbu VP versus rovnaké platby od kraja/mesta.
Reply on: color #234688:
Električky Májka Expresu do Bratislavy nedôjdu, sú len jednosmerné. Relácia do Bratislavy musí počkať na sršne mandarínske.
Reply on: Luno84 #234710:
Tá aplikácia je na 99% webová stránka v mobile. Odstránenie funkcie uloženia obľúbených spojov a absenciu základného použitia bez dát/wifi vnímam ako dosť fail.
Reply on: hroch #234701:
Tak aha, zas to tu je 😃
Aplikacia dobra. Len nechapem preco tam nedali aj funkciu na ulozenie oblubenych spojov
Zastavujú ešte výjazdy 201 a 202 na občasnej zastávke Vozovňa Hroboňova, alebo začínajú až na Hroboňovej?
Reply on: Dispecer #234707:
Zatiaľ posledná väčšia objednávka na InterUrbino je od talianskeho dopravcu Cotral, ktorý podpísal minulý rok v lete zmluvu na dodávku až 300 autobusov, ktorých výroba stále prebieha. CAF (Solaris) sa preto stiahnuť InterUrbino z ponuky zrejme tak skoro nechystá.
Reply on: fanatikmhd #234694:
Odkiaľ máš, že InterUrbino sa nevyrába? 🤔 To, že ich dlhšie nik nekúpil, ešte neznamená, že ich výroba bola ukončená.
Reply on: Andy #234704:
Perfektné, vďaka.
Reply on: fanatikmhd #234694:
Opomenul si taký malý detail, že autobus obrendovaný vo vizuále IDS BK, naviac sledovaný cez dispečing, si na nejakom zájazde rýchlo niekto všimne.
Reply on: ceres #234702:
Staré URL by už mali pre najpoužívanejšie stránky fungovať. 🙂
Reply on: ceres #234702:
Na chýbajúce presmerovanie sme viacerí upozorňovali hneď ako sa začal používať nový web. Zjavne adminom neprekáža, že cestujúci (hlavne kvôli ktorým sa celý Bootstrap robil) sa k svojmu CP nedostanú. 🙂 Neverím, že bežný užívateľ, ktorému po kliknutí na link z Googlu vyhodí chybu, si potom skúsi nájsť ten CP aj manuálne.
Jedna vec mi na novom webe naozaj vadí a čakal som, že sa medzičasom vyrieši: neexistencia presmerovaní zo starých odkazov na zastávku/zastávkovú tabuľu/linku na aktuálne. Spraviť mapovanie zo starých URL na súčasné a vrátiť 301 by naozaj nemal byť až taký problém. Ak budete namietať, že takto by sa tá záťaž niesla na veky vekov a ľudia by si ani nevšimli, že si majú zaktualizovať odkazy - nie som si sám istý, či je väčší problém toto alebo nefunkčné odkazy na množstve iných stránok či bookmarky, ale OK, argument beriem. Ale v takom prípade by som očakával, že starý/neplatný odkaz vráti 404. On ale vracia 200. Možno aj to má vplyv na to, že aj napriek tomu, že nový web je spustený už nejaký ten týždeň, keď si do Google dáte čojaviem "zastavka hodzovo namestie", ako top link je (už) nefunkčný odkaz na iMHD...

Edit: A možno aj kvôli tomu mám v histórii napríklad na mobile tiež stále množstvo (už) neplatných odkazov na zastávky či linky. Keď si už na tej chybovej stránke naťukám do vyhľadávacieho poľa názov zastávky, ktorú som chcel otvoriť, na mobile dostanem stránku, kde je zbalený zoznam liniek, odkaz na virtuálnu tabuľu a reklama. Nedala by sa aspoň tá tabuľa načítať inline rovno už na tejto stránke, ako je to na desktope? Veď to musí hľadať drvivá väčšina používateľov, čo hľadá nejakú zastávku. Či myslíte, že by to príliš žralo dáta?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.