Reply on: Technopol #234042:
Jedna vec že žiadať (v BA dosť chýbajúce) tangenciálne spojenia a druhá nostalgicky spomínať na expresné linky, ktoré jazdili po tých istých trasách, ako dnešné obslužné linky s hustými intervalmi, či dokonca električkové linky, ktoré netrpia zápchami na cestách.Inak, aj tie príklady ako napr. Rača - Avion možno obslúžiť verejnou dopravou buď spojom s desiatimi cestujúcimi 2x za hodinu (teda neatraktívna ponuka), alebo sa bude musieť vytvoriť trasa tak, aby tá linka pozbierala čo najviac cestujúcich a zas bude neaktraktívna časom. Linka po obchvate má zmysel možno na trase Avion (veľké obchodné centrum, kancelárie, priemysel, teda celodenný dostatok ľudí) - Petržalka, aj to najmä v špičke a cez víkend. Inde to nemá veľmi zmysel, lebo tie relácie nie sú natoľko silné, aby po celý deň generovali taký dopyt, aby bolo možno zaviesť atraktívny interval.
Valec