Reply on: S499.1023 #232916:
V Pozsonyi zase v noci hlási okrem spomínaného prestupu na Borskej na vtedy nepremávajúcu X5 aj v N80, že ide na konečnú Údernícka, kúpalisko. Keď už to hlási totálne zbytočne po každej zastávke, už aspoň hlási správne - donedávna spoj šiel na konečnú Kúpalisko Matador. Zaujímalo by ma, z akých útrob archívu sa im podarilo nahrať starý názov do toho doplnkového hlásenia.
Napisal som ze hlasenie je bud parametrom zastavky, ALEBO dokonca v nej natvrdo nahrate v jej hlaseni. Ty tu pises ze je parametrom zastavky. Cize som mal pravdu. Dezinformacie, slamene panaky, rydzi hejt!
810zssk
1. Všeobecné prestupy - To sú napr. tie prestupy na Devín, letisko, stanicu (a bárs čo iné). Tam by základom mala byť tá zastávka, ale s možnosťou vylúčiť z toho linky ktoré do daného cieľa sami idú (lebo to je dnes ten najväčší problém). Najvhodnejšie by bolo mať to definované podľa zastávky (kde sa vozidlo nachádza), ale s negatívnou podmienkou, že vozidlo nemá ďalej na trase uvedenú zastávku (napr. prestup na Devín by sa hlásil ak je zastávka Most SNP a v zozname nasledujúcich zastávok spoja nie je zast. Štrbská).
2. Prestupy týkajúce sa konkrétnej dvojice liniek (spravidla najmä pri výlukách - chceš napr. prestup na Borskej hlásiť v električkách, ale nie v 35). Tam by bolo najlepšie mať do definované priamo v "trase".
3. Odklon linky (ide iným smerom než zvyčajne) - opäť podľa mňa najlepšie nadefinovať do trasy.
4. Objekt v okolí danej zastávky - Toto je jediné okej tak ako to je, teda len podľa kódu aktuálnej zsatávky.
Pre vylúčenie nedorozumení, trasou rozumiem to čo je v starých PP pod 6kou.