Reply on: Papyr #23241:
Obávam sa, že vozidlo MHD s klimatizovaným salónom pre cestujúcich je dosť zriedkavé aj v EU.Vyklápacie okná tu boli už dávno pred šukafónmi - "poschoďáky" Bap/Bmo/Btmo z NDR, T2 a ďalšie. Lenže tie okná sa dali vyklopiť úplne. A dali sa úplne vyklopiť aj na tom šukafóne. Akurát práve pri nejakej TBZ to okno nejakého momota praštilo po hlave, tak nariadil tie neprekonateľné dorazy.
I.
Papyr
IC 150/151 Karlstejn (Praha-Cheb-Norimberg)
IC 152/153 Egrensis (Praha-Cheb-Norimberg)
EC 170/171 Hungaria (Budapest-Bratislava-Praha-Berlin)
EC 172/173 Vindobona (Vieden-Praha-Berlin-Hamburg)
EC 174/175 Alois Negrelli (Praha-Berlin-Hamburg-Aarhus)
EC 176/177 Porta Bohemica (Praha-Berlin-Hamburg)
EC 178/179 Carl-Maria von Weber (Praha-Berlin-Hamburg-Westerland)
Takze tieto vlaky budu mat uz len cisla, staroslavne nazvy Vindobona a Hungaria sa stanu minulostou... Vid tiez diskusia na K-reporte "Nazvy Sp, R, Ex, IC, EC vlaku".