Aj keby sa tam mali predĺžiť len na mesiac. Radšej to viackrát zmeniť ako komplikovať ľuďom cestovanie zbytočným prestupom, ktorý ani nie je na hrane a dokonca pri prestupe 4 - X6 musíš prejsť peši z Kamenného na Nám. SNP.
Tu sa píše, že v marci začne reko triangla pri tuneli, a od 2.5. výluka tunel - Molecka. Ak by sa pred Vianocami 2019 dokončila trať až do Dúbravky, predĺžila by sa tam 4 (9 po K. Ves), ale iba na 3-4 mesiace, aby sa potom mohli znova skrátiť po tunel? (Resp. niekam do mesta, ktovie ako to bude potom ...)
Takze nepredlzit L9 do Karlovky, lebo zanikne spojenie Ruzinova so Spitalskou, ale to, ze Dubravka a Karlovka bude mat spojenie iba po Nam. SNP s X6 je ok?
Ja tiež som zato nech sa zatiaľ radšej predlžuje X6, ako stále meniť trasy električiek a tiež ak by sa teraz predĺžila L9 do KV, tak by zaniklo spojenie Ružinova so Špitálskou, čo by tiež nebolo dobré.
Ja som jednoznačne za 2.variant, s tým, že 9 pôjde cez Obchodnú a tunel, 4 cez Špitálsku a nábrežie a po skončení 2.etapy ďalej do Dúbravky. 3ku by som točil na NLŠ
Ja som za variant 2, pretože linka X6 len zbytočne komplikuje cestovanie medzi KV a výchdnými časťami mesta. Keďže už na ňu nebudú potrebné obojsmerné električky, určite by sa mali do KV potiahnuť linky 4 a 9.
Ak sa ihneď po otvorení Karlovky nezačne s reko Rače, čo sa asi nezačne, tak sú iba dve možnosti:
1. X6 ako dnes, akurát až po obratisko K. Ves (ja osobne by som sa asi priklonil k tomuto, ak od cca 15.6.2020 začne etapa s úplnou výlukou Ch. Sófer - Karlovka)
Pozri, ako vodič nemám čo subjektívne vyhodnocovať, či sa ponáhľajú policajti do McDonaldu alebo hasiči pri návrate na zbrojnicu dostali hlásenie o ďalšom výjazde. Tiež je dobré mať v zornom poli prehľad o chodcoch (najmä zablúdených) a iných autách.
Darmo to obhajuješ a je mi jedno, ako nedôsledne je to popísané v zákone, logicky je isté, že sa máš za volantom aj pri státí na červenej venovať dopravnej situácii v križovatke a okolo vozidla.
Je reálny asi tak, ako že z neba padne tá legendárna kocka zmrznutého moču a zabije tych nepripútaných chudákov. Keby vodič počas státia na križovatke nemobiloval, určite by tá kocka nepadla.
Normálne vozidlo s právom prednostnej jazdy sa za mnou spravidla náhle nezhmotní ale s hlukom a farebnou hudbou sa blíži z diaľky. Ten policajný výklad evidentne myslí na situáciu, keď príslušníci, sediac v aute pred križovatkou, si náhle spomenú, že sa vlastne na tú desiatu do Tesca hrozne ponáhľajú, zapnú sirény a farebnú hudbu a vyštartujú.
Ja by som to zhrnul velmi kratko: ludom od dobroty j... Kitty si vyh...... ego, je spokojna, ma sa cim chvalit, zaziva svoju chvilku slavy sposobenim problemov niekomu inemu. Smutne, malomestiacke, kratkozrake, prizemne...
Ja na jednej strane chapem vodica, ak cakal na dolezity hovor a mal problemy v sukromi. Ludia nie su roboty ale emotivne tvory. Tiez som zazil situaciu, ze na porade som kazdu minutu kontroloval mobil, lebo sa nieco dialo v mojom sukromi a cakal som velmi dolezity hovor.
Na druhej strane je to profesionalny vodic a ma vo vozidle aj nepriputane osoby, ktore stoja a su lahko zranitelne (na rozdiel od sediacich a priputanych vodicov) a za ne ma prave zodpovednost vodic autobusu. A presne ako hovoris, moze sa stat, ze trovna z toho bude pruser. Napriklad padne zelena, nevsimne si to, niekto zatrubi, polozi telefon a da plyn a zrazu do krizovatky vleti hasicska cisterna a je nehoda.
Je ten priklad pritiahnuty za vlasy? Mozno ano. Ale rovnako nie je uplne nerealny.
To je policajný výklad odôvodnený tým, že máš byť na vozovke stále v strehu, najmä ak stojíš na svetlách a za tebou ide vozidlo s právom prednostnej jazdy.
TomJ