Reply on: Viko #232236:
Vsak preto si myslim, ze uplne by postacilo postavit tunel pod karpatmi a R7 a pomohlo by to viac ako D4, ale na druhej strane tvrdit, ze "D4 je sprostost" je sprostost. 
V Bratislave zije skoro 1/10 ludi na 1/133 plochy krajiny a dalsia skoro 1/10 cestuje do prace alebo tranzituje denne cez Bratislavu. A pokial sa nepostavia zeleznice, nezlepsi preplnena vlakova doprava alebo nezozenie dostatok vodicov pre autobusy a neurobia bus pruhy, tak jedina alternativa, ako zachranit mesto od totalneho kolapsu dopravy (zvlast, ak sa zacne v centre s obmedzovanim aut, kde mas 2 tepny (Sancova a Dostojevskeho)) je obchvat a odklonenie co najviac aut mimo sirsie centrum.
Joyki
V júli bolo strhnuté trakčné vedenie v Senci, a tak medzi 2.00 v noci až 8.30 ráno nepremávali vlaky v oboch smeroch. Celé okolie bolo nútené ísť autobusmi, ktoré samozrejme nestíhali davy, lebo už nemajú taký hustý interval. Kebyže mi nedovolí vodič predať viac, než 45 lístkov, tak by som sa bol nedostal vôbec v ten deň do Bratislavy, a ďalšie stovky ľudí.