Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #232008:
Ono by to mozno nebol taky problem, keby na mnohych usekoch nebolo 1+1 namiesto slubovaneho 1+1+bus
Reply on: FFF13 #232007:
Su, ale funguju v inverznom rezime rano. Auta stoja v pravom pruhu, autobusy hromadne jazdia v lavom pruhu, kde to ide rychlejsie.
Neviete niekto či sú v Karlovke ešte stále buspruhy v smere do mesta? Resp. či práce na rekonštrukcii nevyžadujú ich zrušenie. Dhšiu dobu som totiž tadiaľ nešiel
Reply on: MatejBA #232004:
spokojnosť sa pri projektoch od Jepka & Trdka ani neočakáva .... tam je štandardom predražený low-cost
Reply on: Public Transport #231988:
Cena. Je to o tom, čo si zákazník objedná. Aj Solarisy príjduvšie z Berlína majú druhé a (ak sa nemýlim, tak aj) tretie dvere predsuvné...
Reply on: 810zssk #231997:
Ja uprednostňujem Gerolsteiner Sprudel.
Reply on: gejza #231999:
Hups. Chcel som napísať ypsilonove a potom vidlicové. Bolo z toho vydlicove. 🤐
Reply on: 810zssk #231995:
Momentálne to už nehlási dvakrát, ale len pri odchode. A stále neviem dobre rozlúštiť to anglické hlásenie. V busoch hlási This trip... ale mám pocit, že v električkách hlási This tram...
Reply on: Ike #231996:
vidlicové ....
Taká N80 napríklad prečo hlási smerom do Petržalky, že spoj ide na konečnú Kúpalisko Matador (nehovoriac o tom, že takú zastávku už roky nemáme)?
Predpokladám, že to ťahá z dennej 80-ky, tie hlásenia sú zrejme priradené ku cieľom, no v tomto konkrétnom prípade sa opäť zabudlo, že život nekončí po jedenástej večer - a ešte je to aj nesprávne pomenované.
Reply on: Ike #231996:
Okej, dik za info, budem sa tešiť 🙂 Ja by som asi zatiaľ preferoval nehlásiť to vôbec kým to nebude možné spraviť lepšie, ale keď je to dočasné, tak budiš.
Reply on: 810zssk #231995:
Stále ide o operatívne riešenie v rovine buď to nebude hlásiť vôbec, alebo to bude hlásiť takto. Ale rieši sa to s dodávateľom SW a HW tak, aby bolo možné tieto hlásenia rozumne zaviesť koncepčne a systematicky na všetky vydlicové linky.
Reply on: FFF13 #231992:
Celkovo je tá realizácia hlásení pomerne nešťastná. Dúfal som že sú to len nejake pôrodné ťažkosti (a že sa ponáhlali kvôli deliacej sa L4), ale začína to pôsobiť ako keby to takto malo zostať natrvalo. Určite najväčším problémom je nezmyselné hlásenie na každej zastávke a to dokonca dva krát (!), malo by to byť len v uzloch a bezprostredne pred rozdelením trasy - a hlavne buď len pri zastavení, alebo odchode z predchádzajúcej zastávky. Určite nie dva krát po sebe.

V súćasnej podobe to dosť spamuje a skôr bude mať za následok, že ľudia to prestanú počúvať.
Podľa mňa by to tiež stačilo, len niektorí čo sa do toho vyznajú viac hovorili že tam je problém s palubákmi. A hlavne treba mať nastavenú vysokú hlasitosť v palubáku, lebo niekde to vôbec nie je počuť
K hláseniu, podľa mňa by to stačilo iba na hlavnrjšívh zastávkach a tam kde sa odpája z trasy..
Napríklad pri 4ke by stačilo na Kamennom, Trnavské a pred Zátišim..
A 84 má dojazd cez Ovšište ci?? Tam by fakt stačilo zahlásiť na Damborského, Zochovej a Farského...
Reply on: birch #231990:
Hlavne nechápem logiku prehrávania týchto hlásení v čase keď už vozidlo ide mimo hlavnej trasy. To ako keby na L21 hlásilo nasleduje zastávka: ŽST Devínska Nová Ves, spoj ide na konečnú VW2.
Hlasenie v 3016 na L80: Nasleduje zastavka: Udernicka, kupalisko. Spoj ide na konecnu: Kupalisko Matador. V jedkom hlaseni predchadzajuci aj aktualny nazov tej istej zastavky 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.