Reply on: dupe #231266:
Môžeš sa vydať tou cestou, že vydáš na základe podnetu dopravný príkaz a budeš pozorovať zlepšenie v tomto smere zhruba nasledujúce tri dni.Alebo nastavíš dlhodobý systém ako systematicky viesť vodičov k plynulejšej jazde, lepšiemu zastavovaniu a pod.
Ak by niekto sľúbil, že za rok "zlepší MHD" a bude hotovo, tak by som sa obával, že zvolil ten prvý prístup.
Ale možno je to len o tom, že na marketingovom oddelení ešte nevedia, že zlepšovanie firemných procesov je nekonečný proces.
Posledné, čo DPB potrebuje, je budovať u ľudí pocit, že zmeny v MHD majú byť "customer-driven".
). A ze napriklad prestane sirit do eteru vtipy o tom, ako sa kazdy tyzden cisti klimatizacia a podobne.
Marketingovo to možno takto funguje...
zakaznik
"Čím dôležitým dnes začnem svoj pracovný deň? Čo takto prečítať podnety od cestujúcich a napísať k nim stanoviská?"
Myslím, že skôr si povie:
"Drahí marketéri, zrejme mám iný cieľ, ako je ten váš."