Reply on: dupe #231266:
Môžeš sa vydať tou cestou, že vydáš na základe podnetu dopravný príkaz a budeš pozorovať zlepšenie v tomto smere zhruba nasledujúce tri dni.Alebo nastavíš dlhodobý systém ako systematicky viesť vodičov k plynulejšej jazde, lepšiemu zastavovaniu a pod.
Ak by niekto sľúbil, že za rok "zlepší MHD" a bude hotovo, tak by som sa obával, že zvolil ten prvý prístup.
Ale možno je to len o tom, že na marketingovom oddelení ešte nevedia, že zlepšovanie firemných procesov je nekonečný proces.
Posledné, čo DPB potrebuje, je budovať u ľudí pocit, že zmeny v MHD majú byť "customer-driven".
). A ze napriklad prestane sirit do eteru vtipy o tom, ako sa kazdy tyzden cisti klimatizacia a podobne.
Mne to vyznieva, akoby zmena sloganu bola nespochybniteľnou dogmou zaručujúcou pozitívne zmeny a ich realizáciu.
zakaznik
Ale reálne, cestujúci majú dávať podnety na zlepšenia? To fakt? Druhá fáza bude čo, nechať ich to samých aj odšoférovať?