Správne. Hádam kvôli svetuškárom a bojom a pochodom proti niekomu kto im ani rodiny rozbíjať nemôže nebudeme prestupovať na Vazovovej a rozbíjať jazdné doby a prestupy.
"Na našu otázku, či bola podobná požiadavka vznesená aj organizátorom protestov Za slušné Slovensko, ktoré tiež výrazne obmedzili dopravu v meste, už bratislavský magistrát neodpovedal."
Oznamilo ZSS presne terminy pochodu? Dali si ziadost o zabratie Nam. SNP? Ci len kopu lebo mozu? Lebo pri poslednom proteste Slovenska este nebolo SNP/Kamenne hlavny prestupny uzol mesta.
Ono tá ZSSK skáče v informovanosti od praveku po súčasnosť.
Najnovšie Pushpull súpravy má včera informovali aj o zmene vystupovania vľavo v smere jazdy, keď sme išli v protismere.
Bonus mapa aj s miestom , kde sme , vonkajšia teplota a akt.rýchlosť. Vďaka tomu viem , že využíval max.možnú na trati 120- 140km/h podľa úsekov, aby stiahol meškanie. WiFi fungovala bez problémov.
No a na inom vlaku informácia na displeji spočívala v logu ZSSK a čase cca 4 hod.pozadu. Akustické hlásenia žiadne. Wifi načítalo no neprenášala dáta.
Je tam všade dopyt z bočných smerov. Ráno a aj poobede logicky tam bude čakať z boku vždy dáke auto. Čiže v priamom smere nie je zelená vlna ako kedysi, len nastavený min.čas pre zelený signál. Niekedy prejdeš na zelenú cez všetky no väčšinou nie.
No busy ju aj tak nestíhali pre zastávky.
Podobne je to naprd aj na nových križovatkách na Račianskej - Púchovskej. No tam si to odstojí mimo výluk iba L59.
Sme práve s celou rodinou na odpornom extrémne liberálnom festivale slniečkarských detí hamburgerov (@mastnovlasý marxista). Zločinecká je jedným z partnerov. Jeden pán na stánku trávi prakticky všetok čas vysvetľovaním návštevníkom, aké je RegioJet ZLO.
L4 ide prakticky hned, par krat som skusal spekulovat, ze budem skor na Nam. SNP skor X6 ked podla VZT isla L4 az o par minut, ale nakoniec kym prisla X6 na Nam. SNP, ten konkretny spoj L4 bol uz odtial na odchode...
Vela cestujucich na Chatamovi prebieha X6 -> 4. Rano je interval 4 minuty, potom 5. Odporucam vyuzit vitrualnu zastavkovu tabulu a rozhodnut sa za jazdy pre najlepsi variant, napr https://m.imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=439&skin=2
Alebo urobit kolecko v X6 az na Kapucinsku
Smerovanie kolecka X6 je dane napr. riadenim krizovatky pri tuneli.
Ako sú vlastne nastavené semafóry v Dúbravke, keď nejazdí električka? Sú nejako zladené alebo každá križovatka žije vlastným životom? A nestačilo by jednoducho predĺžiť na X5 jazdnú dobu, keď sa vie, že ju semafóry brzdia?
V normalnych krajinach by uz bol minister dopravy na koberceku u premiera s poriadne stisnutou zadnicou.
Ale u nas to funguje tak, ako pisal BigMac #230833.
Mozno len chodim neskoro do roboty, ale od 8:40 je to 3x do hodiny. Mal by som zacat s chodenim skor do roboty, to by mozno tento problem vyriesilo . Ale som tak navyknuty chodit, spolu s vacsinou kolegov, ktori chodia tiez MHD na tu cca. 9:00-9:30. Ono to ma logicky dovod, lebo clovek ked obcas musi prist na stretnutie na 8:00 tak nadava, lebo MHD zvykla byt plnsia.
Este ma napadlo, ze by som na Chatam Sofer mohol vystupit, previest sa 4kou na Kapucinsku a zo Zochovej zobrat 93/94. Vela castu tu asi neusetri, ale tych 5-8 minut by mohlo, ale asi dost bude zavisiet na nadveznosti 4ky na X6ku.
Tie natrieskané X5 chodia väčšinou z Dúbravky smer Molecova,zväčša s meškaním 3-4 minúty.To meškanie naberie na semafóroch v Dúbravke.
Tie prázdne X5 sú tie ktoré končia/začínajú na Borskej pri OD Centrum.Interval od Borskej je 4 minúty čiže ak jeden mešká stretnú sa na Borskej a idú za sebou až po Molecovu.Nedá sa to nijako inak vyriešiť lebo tým,že nechodí v Dúbravke električka tak neexistuje preferencia na smer rovno.
Zdravim,
kazde rano dochadzam z Karlovky do Petrzalky na Panonsku do roboty a mal by som zopar otazok ohladne aktualnej situacie:
-Ked sa trasovala X6 linka, preco nechodi Kralovske udolie - Kapucinska, ale Kralovske udolie - Most SNP? Aj pred rekonstrukciou chodili dve linky celodenne cez tunel, zatial co cez nabrezie jedna celodenne + posilova 6ka.
-Z pod mosta SNP chodi 91 a 191, ale 191 chodi velmi sporadicky cez prazdniny a 91 chodi 3x do hodiny. Castokrat clovek pride 2-3 minuty po odchode autobusu, alebo 10-15minut pred, co iste nie je idealny sposob cestovania.
Castokrat sa jazdny cas blizi k 50minutam, autom je to 12minut.
-Dalsia otazka, ktora nadvezuje - naozaj sa neda nejako vyriesit situacia s tymi X5kami rano? Prvy autobus natrieskany a za minutu autobus, v ktorom bolo aj vratane mna 4-5 ludi. Ked clovek nestihne, caka dalsi cca. 6-7 minut na dalsi.
-Posledna otazka: Ludia maju dost zmatky s X5 co chodi do Karlovky a Dubravky. Z pouzivatelskeho hladiska by nebolo jednoduchsie mat autobusy jazdiace do Dubravky oznacene X7? Bolo by to ovela lepsie rozoznatelne z dialky (napr. pre ludi co dobiehaju - keby videli, ze ide len do Karlovky, tak by neriskovala nebezpecny prechod a pod).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
Najnovšie Pushpull súpravy má včera informovali aj o zmene vystupovania vľavo v smere jazdy, keď sme išli v protismere.
Bonus mapa aj s miestom , kde sme , vonkajšia teplota a akt.rýchlosť. Vďaka tomu viem , že využíval max.možnú na trati 120- 140km/h podľa úsekov, aby stiahol meškanie. WiFi fungovala bez problémov.
No a na inom vlaku informácia na displeji spočívala v logu ZSSK a čase cca 4 hod.pozadu. Akustické hlásenia žiadne. Wifi načítalo no neprenášala dáta.