"Primátor Vallo zverejnil vybraných favoritov na šéfov mestských podnikov. Dopravný podnik Bratislava by mal viesť Martin Rybanský, ktorý doteraz v DPB pôsobil ako Riaditeľ divízie autobusov." https://dennikn.sk/minuta/1502538/
SOR NB 18 City: 2 x 18 kW (Webasto Santana XL), alebo 2 x 22 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C)
Mercedes-Benz CapaCity: 2 x 32 kW (Spheros Aerosphere World)
Vzdy plati ze co si zakaznik objedna (zada do tendra), to aj dostane. Bud mohli zadat:
klimatizacia: ANO
alebo
klimatizacia: minimalny chladiaci vykon: 2 x 32 kW
V trolejbusoch, ak klimatizacia funguje byva, chladnejsie ako v NB SORoch. Myslim ze tam velmi pomoze, ze klimatizacia moze bezat aj pocas prestavky na obratisku, na rozdiel od vypnuteho motora autobusu. Priestor sa predchladi a klima dokaze teplotu udrzat na znesitelnej urovni.
o modernizácii T čo sa hovorilo už dávnejšie /2-3roky dozadu) tak bude sa niečo diať alebo nie?.. riešilo sa či sa bude odstraňovať kabína z druhého voza a podobne
Ja mám strach z toho že tie klímy sa podľa mňa vôbec nečistia - výmena filtrov a dezinfekcia ozónom, maximálne v rámci opravy sa doplní chladiace médium
Zaujímavé, že v tom článku vlastne odborári a DPB potvrdili to čo sa vravelo na imhd.sk už roky, ale staré vedenie o tom mlčalo. Slabé poddimenzované jednotky a zároveň zmanipulovaný tender. Ale páči sa mi to, že tam spomenuli, že sa uvažuje o dovybavení vozidiel klimatizáciou po vzore Brna, ktoré tak spravilo tento rok.
Preto Dopravný podnik podľa hovorkyne Adriany Volfovej nemôže zmeniť výpravu tak, aby sa na jednej linke vystriedali klimatizované a neklimatizované vozidlá. "Nie je možné zabezpečiť spomínanú výpravu," tvrdí.
Co je toto za nezmysel? Vyhovorky neschopnych alebo existuje nejaky skutocny dovod?
MatejBA