Reply on: fanatikmhd #230000:
Dobre, že spomínaš tie pekárstva. Lebo už sme tu skúšali taký systém, keď sme namiesto súkromných podnikateľov nechali zásobovať obyvateľstvo bandou imbecilov na základe centrálneho plánu. Výsledkom bol nedostatok všetkého od bicyklových duší po hajzlpapier.Možno by ľudia boli na tom lepšie, keby spolu s prevzatím bytov do osobného vlastníctva prevzali do spoločenstva vlastníkov bytov aj priľahlé parkoviská. Niektorí by si spravili blbý parkovací systém, niektorí lepší, ale aspoň by sa nemali na koho vyhovárať.
(V nových bytovkách je súkromné parkovanie bežné.)
Zvlášť prípad je Staré mesto, kde zagarantovali parkovací biznis pre mafiu a v domoch nepovolili stavať vnútorné garáže.
V USA nemali komunistický experiment (zatiaľ), a keď verejné služby robili súkromníci s licenciou, tak na tom ryžovala mafia, keď to robil mestský podnik, tak odbory zas presadili absurdné zamestnanecké výhody. Myslím si, že taká decentralizácia majetku má svoje výhody a mohlo sa predísť nepríjemým prekvapeniam v budúcnosti.
fanatikmhd
BTW, okrem T6 čo ak T3RP(V) ? tie trojice nezvládnu keď pôvodne na trojice boli stavané?
Rovnako máme nedostatok vozov, a prečo popadali T3M? ak mám nedostatok veľkokapacít, nebolo rozumnejšie zas a znova (bohužiaľ) opraviť a vrátiť do premávky T3M? Pokiaľ viem, škodovky mali byť náhrady za T3SUCS. A museli T3SUCS odísť?
Nehovoriac o ešte jednom fakte, že napr taký olomouc predáva(l) T3R.P za celkom pekné koruny. Bol problém skúpiť pre plátanie?