Reply on: S499.1023 #230046:
Ti nahodilo vulgarizmus?
Kachna 100x inak je jasna vec, hovorim vsak o ucelenej serii. napr 126-135 (126+127, 128+129, 130+131, 132+133, 134+135) kde vytvoris jednotnu flotilu rovnakych vozov. Vozy su totozne (okrem 135 ktora nema novy ram), takze by to nemalo byt takym problemom ako vyberat dva podobne kusky 101-125). Navyse, nejak by som uz predpokladal ze taka seria 101-106 uz davno nemala byt medzi nami......obzvlast 103 ktorá si tu nenápadne kvočí už úctyhodných 47 rokov....
Brno tromfnut nechcem, ale ak mame nedostatok vozov vo vyprave typu 2xT, potrebujeme daco o dlzke nad 40m, (44, 48) a nemame prachy na novy vozopark, myslim ze zasuvka mnohoclenneho riadenia + homologizacia bude lacnejsia na 5tich vlakoch nez nakup co i len jedinej 31T (ak beriem nejake logicke poradie). Resp sa moze do sumy vtlacit nejaka stredna oprava ktora tomu zazraku vdychne zivot. Navyse, ak sa DPB oplatilo ozivovat tie dve chciploty ktore 8 rokov nejazdili (citaj 303 +304) tak naozaj si nemyslim zeby ta zasuvka bola taky razantny krok. Navyse so stastim je to ralizovatelne ak dnes zacnes do par tyzdnov..
Ak sa nepletiem bolo to v tej istej debate kde som hooril o spriahnutí 2xK2S - klady a zápory, kde bolo aj spomenuté riešenie trojice vozov kd pokračovala tvoj monológ ako také dlhé hovado nám netreba, zastávky nie sú uspôsobené a investícia do zásuviek na K2S je priveľká investícia.....

fanatikmhd
BTW, okrem T6 čo ak T3RP(V) ? tie trojice nezvládnu keď pôvodne na trojice boli stavané?
Rovnako máme nedostatok vozov, a prečo popadali T3M? ak mám nedostatok veľkokapacít, nebolo rozumnejšie zas a znova (bohužiaľ) opraviť a vrátiť do premávky T3M? Pokiaľ viem, škodovky mali byť náhrady za T3SUCS. A museli T3SUCS odísť?
Nehovoriac o ešte jednom fakte, že napr taký olomouc predáva(l) T3R.P za celkom pekné koruny. Bol problém skúpiť pre plátanie?