Reply on: Solider #229965:
Tie tvoje technologické a organizačné limity sú rovnaké ako v Karlovke. Tam sa tiež jazdí vo vláčikoch.Jediný problém bol Blumentál. Tam mali byť klasické zastávky alebo vylúčená IAD. Opačným smerom je to zase pojazd IAD po trati a namiesto jeho zrušenia sa ešte predĺžil až pred bývalé kino Obzor.
Vláčiky sú tam aj dnes pre uvedené dôvody a blbo nastavené chrono a CP.
Niekto sa šuchce a púšťa zámerne volno na križovatkách, niekto vetrá a niekto to má v paži...
To tvoje riešenie používať kapacitnejšie vozidlá by som bral ak by sme ich mali. No na tie sa zatiaľ ani súťaž či výberové konanie nechystá.
Z čoho chceš poskladať trojičky, keď ani dvojičiek nie je dosť?
MatejBA
Ono mozno tie parkovacie karticky by boli zaujimavejsie, kebyze ziskas v ich cene moznost odstavit auto v nejakom P&R alebo niektorych parkoviskach/garaziach zadarmo na nejaku dobu (napriklad 8-10 hodin, ako trva praca) a zaroven by si vdaka tomu ziskal napriklad rovnakych 8 ci 10 hodin listok na MHD, aby si napriklad do centra/posledny usek do prace siel MHDckou (to je len taky navrh od brucha, ale urcite by to ludi viac ukludnilo, kebyze za tie peniaze dostanu viac ako len "mozes hladat parkovacie miesto ako doteraz, len za to zaplatis" plus by to vyprazdnilo na velku cast dna parkovacie miesta na cestach od pracujucich