Reply on: AndyNO #229803:
Ten smer je špecifický, iný, ako senecký či pezinský. My tu máme atraktívnu ponuku vlakových spojení a najväčšie obce ležia priamo na trati, a aj z tých vedľajších chodia čiastočne k vlakom. Potom ten zostatok autobusmi (väčšinou školáci a pracujúci pri trase danej linky), ale drvivá väčšina autami. Ako uvádzaš, na 720/740 je v špičke približne dvojnásobok spojov, (niečo na štýl S65) - od Senca sa napr. v súhrne nič nepridalo v auguste 2018, len sa to všetko rozdelilo do taktov + už dlhé roky počet spojov klesá, úmerne s klesajúcim dopytom, kým na železnici to stúpa. Pravdepodobne sú to noví cestujúci, len v menšej miere dochádza k presunu z autobusov do vlakov - to sa deje len na úsekoch, kde je vytvorený dostatočný interval návozu/odvozu zo Senca, ale aj to sa dogebrilo v decembri.
Joyki
- zopár spojov zrušených medzi BA a regiónom
- zopár spojov zrušených na konci rannej špičky a v sedle (do BA aj medziregionálne)
- zopár spojov predĺžených do susedných obcí
- opätovné predĺženie večernej premávky na niektorýh linkách, ktorá bola skrátená v decembri
- priblíženie návozných spojov k vlakom ráno
Stále však to nie je ani z ďaleka ideálne, prípoje k vlakom a od vlakov v seneckom termináli sú teda naozaj nič moc, jednotlivé linky majú už skoro identický bordel a netakt, ako pred 19.8.: kadejaké neodôvodnené odchýlky od taktu nezávisle od netaktu vlakov, pridané či práve zrušené spoje s alternatívnymi trasami, čiže buď príliš hustý interval a/alebo následná diera, tesné neprípoje k vlakom, príliš dlhé čakania od vlakov.
----------------------------------------
Vo Veľkom Bieli otvorili nové, celkom kapacitné rýchloriešené P+R s drveným kameňom, obrubníkom a sypaným chodníkom až po ochrannú zónu ŽSR. Pripravuje sa terminál v Bernolákove, avšak ešte s nedoriešenou náhradou parkovania počas stavby a po sprevádzkovaní, pretože dôjde k znížniu P-miest o cca. 50. Začalo sa masovo parkovať v Senci na druhej strane stanice, kde je prekladisko. Ivanka si ešte počká, Reca ide do stavby P+R (aj túto stavbu blokuje ŽSR), ale aspoňZSR ide montovať stojiská B+R priamo na nástupišti.