Reply on: Mike #229216:
Toto by mala byt priamo funkcia v palubaku a centralnom systeme ktory zbiera informacie o polohe vozidiel. Pripoje by mali byt nahodene v systeme a ten by sam mal sledovat ci sa stihaju - a ked nie, v jednoduhsich pripadoch sam vyhodnotit a vcas upovedomit vodica pripoja co s tym (cakat/necakat), alebo v zlozitejsich pripadoch to poslat na posudenie dispecerovi.Ono to nie je zas az taka veda z pohladu logiky systemu, len musi byt zaujem a (co je nemenej dolezite) dobre data o cestovnych poriadkoch, lebo bez nich sa to cele rozsype.
Na uvod by teda bolo dobre keby sa buduce vedenie DPB pustilo do nejakeho jednotneho informacneho a prevadzkovaeho systemu, kde by boli poriadne data o planovanej prevadzke a zaroven by ho pouzival dispecing na riadenie premavky (s prislusnymi vystupmi pre verejnost). Ked by takyto system bol, potom sa v ramci neho daju vymyslat taketo veci.
To je problém, ktorý má viac činiteľov a nie je najjednoduchšie to rozlúsknuť.
patrik444
ja by som sa určite bránil, ale napísať v jednom bode, že si musíš zaplatiť nový lístok aj počas jazdy a v druhom bode kde sa popisuje iná situácia, tak tiež.
Chýba mi exaktne napísané, že:
v prípade neprerušenej cesty v jednom dopravnom prostriedku a po uplynutí časovej platnosti presahujúcej časovú platnosť uvedenú v cestovnom poriadku nie je povinný si cestujúci zakúpiť alebo označiť si nový cestovný lístok.
Matematicky jednojednoznačné.