IVECO - zlepené dvere
Autobusom IVECO sa zliepajú okrajové GUMY - TESNENIA dvier. Na zastávkach toto zdržiava - dvere sa otvárajú veľmi pomaly, keďže mechanizmus "bojuje" proti vysokému odporu; ráno (pri nástupe do služby) dokonca vodiči musia tieto dvere MANUÁLNE (RUČNE - NASILU) OTVÁRAŤ!
Uvedené je potrebné riešiť OŠETRENÍM (NÁTEROM/POSTREKOM) gúm - tesnení SILIKÓNOVÝM OLEJOM (event. technickým glycerínom).
Autobusom IVECO sa zliepajú okrajové GUMY - TESNENIA dvier. Na zastávkach toto zdržiava - dvere sa otvárajú veľmi pomaly, keďže mechanizmus "bojuje" proti vysokému odporu; ráno (pri nástupe do služby) dokonca vodiči musia tieto dvere MANUÁLNE (RUČNE - NASILU) OTVÁRAŤ!
Uvedené je potrebné riešiť OŠETRENÍM (NÁTEROM/POSTREKOM) gúm - tesnení SILIKÓNOVÝM OLEJOM (event. technickým glycerínom).

Ike
Denne vyštartuje 64 z Lovinského na stotinu sekundy načas. Potom príde na Vozovňu Hroboňova, kde nikto nečaká, posunie sa mimo zastávky, hodí výstražné a tvorí prekážku cestnej premávky. Gumokolistov kašlať, ale vytvorí sa v lokalite zápcha, ktorá blokuje 41 idúcu z Búdkovej. Výsledok je taký, že potom ľudia zo 41 vystúpia mimo zastávky, utekajú cez zastávku a potom mimo zastávky nastúpia na 64.
Fakt sa v roku 2019 nedá spraviť také riešenie, že sa dohodne konkrétny bod (napr. zastávka Hauerland), kde sa vodič 41 ozve, že 64 môže vyštartovať z Lovinského? Ideálnym stavom je, myslím, aby 41 prišla na vozovňu o krátky čas skôr ako 64.