Reply on: Mhr1 #229020:
Na rohu Špitálskej a Hollého je úzky pruh pre ostatnú dopravu, aj keď pred Kyjevom a pred hostelom je množstvo miesta. Pred vietnamským na rohu pri policajtoch je úzke miesto, aj keď je kopu miesta pri vietnamskom bistre a oproti policajtom pri opravovni hodín.
Vedenie trate na Špitálskej je katastrofálne, ako dokazujú aj časté dopravné nehody. Len preto, že maruškov Magoriát bol schopný akurát vymeniť koľaje, namiesto od základu nového projektu a narovnania trate.
Mhr1
"V CAF-och a Combinách je na rovnakom mieste - pri rovnakej šírke (či "úžke") uličky 7 resp. 9 sedadiel. Sedadlá sú ďaleko od okna a v Combinách musí mať sediaci človek ešte vykrútené nohy smerom do uličky."
Porovnával som riešenie priestoru na rovnakom mieste - teda nad podvozkom, kde majú Škodovky 16 sedadiel a spomínané budapeštianske len 7 resp. 9, ale bez toho, že by sa zväčšil priestor pre stojacich cestujúcich. Čo je na tom nepravdivé? Tragikomicky vyznieva tvoje obvinenie, že som - citujem ťa - "vidim ze tu elektricku si este ani na fotke nevidel, nie ze cestoval s nou a so siemensom ma spolocnu iba farbu". Lebo obe fotky, na ktoré sú odkazy v príspevkoch 229 002 a 229 003, som dával na internet ja. Takže sa, prosím, ešte raz na tie fotky pozri a spočítaj sedadlá. Ja som neporovnával celé CAF-y a celé Combiná, len ten priestor nad podvozkom. Ja viem, že CAF má nesené články a Combino nie. Čo sa týka nesených článkov, tam usporiadanie závisí od objednávateľa, nemusí tam mať žiadne sedadlá, len priestor pre batožinu či vozíčky, až po sedadlá 2+2 a všetky prechodné formy medzi tým. Ale riešenie nad podvozkom je dané konštrukciou vozidla, asi by tam výrobca nedával tie odstupy od okna, ak by to nebolo konštrukčne nevyhnutné. Takže sa, prosím, ešte raz na tie obrázky pozri. A napr. pri pohľade na CAF si uvedom, že tam kde v Škodovke štyria sedia, v CAF-e jeden stojí! Myslím ten priestor vľavo. To je podľa teba lepšie???