Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ceres #228880:
ty si asi necital prispevky toho experta. na to ake kraviny pise som este odpisal pekne. ze mercedes na linke 37 LOL
Reply on: MatejBA #228879:
a hlavne nech si kupi eletricke za trojnasobok ceny diesla.
Reply on: omg123 #228877:
Keď bohorovne odpíšeš, že trojdverový SOR si dotyčný vymyslel, tak asi v tom prehľad máš... Počet sedadiel, kapacitu, cenu a neviem čo ešte teraz neriešim.
Reply on: janstár #228878:
No to je interier pre cestujucich, ked zostanu vonku, lebo nie je kam sa postavit 😂 Vidim, ze ty s tym nedas pokoj, aj ked sa mylis a snad 90% ludi tu ti to uz vysvetlovala. Ale verklikuj si svoje - odporucam, aby si si kupil auto - tam budes mat 4-5 miesto a nikto ti tam nebude stat 😉

https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/861/SOR-NS-12-Electric
Reply on: omg123 #228873:
Už druhýkrát taký išiel,trojdverový.V zadu nemá nijaké čísla ,iba v predu sor znak. Ide ticho ako elektrický ale hlavný je interiér pre cestujúcich. Na čo stáť keď sa dá sedieť. Išiel o 16:15 včera.
Reply on: ceres #228876:
a to ja mam ako vediet co sa nasadzuje na linku 37? ako ten expert pise tak to kludne mohol byt irisbus. a ani pri NS12 nie je rozdiel 14 sedaciek. ale je tam pekny rozdiel v cene 220k vs 589k €.
Reply on: omg123 #228873:
Aj NS 12?
Reply on: janstár #228871:
Pekne si sa splachol do haj*** 😃
Reply on: Ričard #228872:
stacia dvere v strede vozu. ved aj u jancuru sa vystupuje/nastupuje iba stredom. a tam je az 63 miest na sedenie 😮
Reply on: janstár #228871:
netrep prosimta, "sorky" maju 4 dvere.alebo o tomto si snival v noci, ze sa vyrobil a objednal taky bus aky by si chcel ty?:D
Reply on: janstár #228871:
Rovno dvojdverové by si neocenil? 😃
Včera čakám na autobus č.37 a vidím že nejaký mercedes sa blíži.Pozriem lepšie a je to Sorka.Nastúpim dovnútra ,kopu miest na sedenie, naozaj nízko podlažný , sedadlá pohodlne tvarované ,skoro ako v Tedome. Iba trojdverový , konečne. O 14 cestujúcich tam mohlo viac sedieť,ak som dobre počítal. Nemuselo 14 cestujúcich stáť,len štyria ,piati stáli. Paráda ,taký autobus. Beusáci ,vy viete keď chcete. Sorkári vedia vyrobiť aj pohodlný autobus,len treba vedieť objednať. To je už autobus. Tie štvordverové opachy pošlite na Ukrajinu.
Reply on: janstár #228869:
no urcite. asi aj ten vlak isiel stale iba rovno, vsak?8 hodin? to si cestoval ze kyjeva? 😃
Reply on: omg123 #228791:
Ja som stál 6 hodín vo vlaku a niekedy aj 8 ale to som mal 20rokov ,ani som to necítil.
Reply on: Solider #228866:
Vsak vo Vrakuni (znova podla Google Maps, takze prosim neukrizujte ma ak to nepojde 🙂 ) by sa to dalo:

Pri variante Pristav cez Slovnaftsku a po Kazanskej s moznou odbockou po Komarovskej.

Pri Variante po Gagarinke po Maly Dunaj po ceste/pri ceste, tam neskor by sa trata mohla "rozdelit" na kratky usek:
- v smere do mesta z Vrakunskej na Podunajsku a pred Ramadasa rodinne centrum potiahnut krizom cez Geologicku k Popradskej.
- v smere do Vrakune potiahnut od Popradskej po Priekopnickej/Geologickej na Vrakunsku

Odtial tahat trat po Komarovskej na Kazansku alebo po Vrakunskej na Uzbecku a na Kazansku.
Reply on: Viko #228865:
Ono k tej pristavnej:

- teraz to mozno skonci vo vode a v brownfielde, lenze co bude o 10-20 rokov? Nas pristav moze dopadnut ako Canary Wharf a potom bude neskoro stavat.
- ako navrhovala J&T, moze sa tam urobit skutocne velke parkovisko P&R, kedze tam mas D1 a R7, je to dost blizko centra aby ludia tych 5 minut v elektricke prezili a tym sme znizili auta v meste
- planuje sa dost velka stavba v okoli pristavu, ktora taktiez bude potrebovat nejak dopravit, a sam uznas, ze auta nie je kam dat 🙂
- bola by to alternativa k inej trati (ci uz po Prievozskej alebo Ml. Nivach), aby to nedopadlo ako v KV - jedna nehoda a kolaps.
- Po Prievozskej a Gagarinke som to navrhol preto, aby to nebolo prilis blizko druhej trati + aby to nahradilo trolejbusy

Alternativne by to mohlo ist este aj takto, ale je to uz skor soto navrh 🙂 https://goo.gl/aU29SX
Reply on: MatejBA #228862:
Myslím si, že o tomto vôbec nie je debata. Vízia JT električky po Prístavnej ulici je developerský návrh, keďže oni plánuju pokračovať v developovaní územia pozdĺž Prístavnej ulice. Prievozská radiála je roky uvažovaná po ulici Mlynské nivy a ďalej cez Domové role, okolo Slovnaftu na Kazanskú ulicu. V rámci tohto boli vybudované viaceré inžinierske stavby, ako napríklad podjazd pre električku pod Bajkalskou ulicou, podjazd pre električku pod diaľnicou D1, či nedávno asanované nadchody nad Kazanskou ulicou v Podunajských Biskupiciach. Táto trasa cez Prievoz a Domové role je oveľa zaujímavejšia, nakoľko ide o rozvojové územie. A vo Vrakuni by si to trasoval ako? Búral domy alebo v telese vozovky?
Reply on: MatejBA #228862:
Pridaním električiek na Prievozskú len zvýšiš kapacitu na danej ulici, zatiaľ čo trasovaním po Mlynských nivách rozšíriš územie s dobrou obsluhou. Prístavná ma zasa tie negatíva, čo sa vyčítajú aj Pribinovej - polovica plochy izochrón ti skončí vo vode resp. brownfielde, akurát tu ti to nemá aká Eurovea vyvážiť. Preto sa mi vidí najrozumnejšie ťahať to stredom. Predsalen, aj preplet zasypaným podjazdom pod Bajkalskou a bývalým vlečkovým podjazdom pod traťou bude jednoduchší, než tú trať pchať do obchvatom kompletne prekopaného územia medzi prístavom a rondlom...
Reply on: Solider #228860:
Až sa niekedy stretneme, môžem Ti o vzniku generelu čo - to porozprávať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.