Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #228683:
tak potom ma bude zaujímať, akým spôsobom budú riešené náhradné trasy a či budú v prospech ľudí alebo "autistov"
Reply on: gejza #228682:
Uplna uzavierka Niv (a nasledna rychlejsia stavba) je jednoznacne najvhodnejsie riesenie, len sa ho IvoN pred volbami bal. Snad teraz uz zvitazi zdravy rozum.
Reply on: Valec #228680:
Však práve na počet kamiónov, ktoré by to využívali, som narážal, keby to bola tretina všetkých, čo jazdia, by to bolo priam geniálne, ale to nie je ani len šotosen 😁
Reply on: trolejbus6207 #228679:
V tomto prípade ide len o testovaciu prevádzku. Inak, videl si niekedy kolónu kamiónov idúcich po diaľnici? Ak by sa len tretina takto dobíjala, využitie by bolo veľmi dobré.
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/12/7/nkladn-trolejbusy-se-vrac-scania-jich-do-nmecka-dod-17
Nápad super, ale reálnu prevádzku si predstaviť nedokážem, náklady na zatrolejovanie budú enormné a využitie dráhy diskutabilné...
Reply on: MatejBA #228677:
Naozaj môžeme ľutovať, že Solaris nie je početnejšie zastúpený.
Reply on: janstár #228674:
Ty zas o com snivas? Tedom mal (ak neratam sedadla, ano na tych sa sedelo o nieco lepsie) horsi interier ako nove SORy NB12. Mal menej miesta na statie, ulicka vzadu bola rovnako uzka, pri motore bolo vyrazne teplesie, jazda v nich bola nepohodlnejsia pre trhanie pri rozjazde a brzdeni, miesto pre kociky malo 4 sklapacie sedadla, ktore vzdy obsadili "sediaci" a do autobusu sa potom zmestilo 5 a pol cloveka, a pokial sa da riadit prvo seriovymi SORkami (ktore mimochodom boli vyrobene v 2010 vs 2008-2010 u Tedomov), tak v Tedome bolo viac papierov ako srobov oproti SORkam.

Takze nie, Tedom nebol vyrazne lepsi ako SOR. Dokonca aj Solaris, ktory je z 2006 je rieseny omnoho ale omnoho lepsie.
Reply on: Jak44 #228673:
bolo to 15:24 z noveho mesta. a bol to poriadny sok.som nechapal co to tak huci ked som isiel hore schodami. ale aspon ten stary rusen nehorel 🙂
Reply on: janstár #228667:
uz tolko netrep
Reply on: MatejBA #228670:
Porovnávať Tedom vyrobený pred koľko-15 rokmi s teraz vyrobenou Sorkou že má lepšie vetranie to je rozum. Keby boli doteraz vyrábali Tedomy určite by už mal tiež klimatizáciu. Za to sorkári sa ešte ani zďaleka nedotiahli na tedomácky interiér a celkový komfort pre cestujúcich,sú to fušeri.
Reply on: Peon #228672:
Chodi na REx Komarno - BA. 8:44 v BA, 15:13 z BA. Zlozenie 2x Bcmz (Regio "lozko") + 1 Ampz (Relax + Business). Nahrada by to mala byt len kratkodoba
Reply on: omg123 #228659:
Prosím vás, to v ktorom čase (spoj/e) je na S70 vlak zložený z klasických vozňov? A to sú tie vozne používané na IC v triede LOW COST alebo tie kupé z triedy STANDARD? Alebo majú aj nejaké iné? Je mi jasné, že určite na S70 nie je vozeň používaný na IC v triedach RELAX ani BUSINESS.
Reply on: MatejBA #228670:
Nehovoriac o tom, ze aj taka 25Tr s krpatymi oknami a doinstalovanym 1 velkym je prezitelnejsia v lete ako Tedom. A to uz je co povedat.
Reply on: janstár #228667:
Lenze narozdiel od Tedomu maju vyriesene aj okna/stropne vetracky. V Tedome si od predu po stredne dvere trpel z nedostatku pohybu vzduchu a vzadu ta zas vypekal motor. Jedine zitelne miesto bolo nad zadnou napravou. A kedze jazdievam L32 casto, viem, ake peklo tam bolo. A nikdy viac. To uz radsej prvogeneracnu SOR NB18 ako Tedom.
Reply on: omg123 #228663:
Ale ako nízko si sedel vzadu v Tedome a teraz sa trep v sorke na druhé poschodie. V Tedome keď si mal vozík tak si sa tam mohol pohodlne posadiť,to bola paráda.
Reply on: mirec240 #228664:
Oproti Tedomu sú sedadlá o poschodie vyššie.
Reply on: MatejBA #228662:
Toto leto už tie nové sorky nechladili,vraj nemá kto v podniku vymeniť chladiacu kvapalinu,nejsou lidi.
Reply on: mirec240 #228664:
dvojposchodové 😃
Reply on: 3pa3ck3 #228650:
Ale to je nedorozumenie. Nejde o uprednostnenie MHD pred chodcami. Pri Holiday Inn autá stoja, lebo voľno už má prúd áut z Trenčianskej. Tie, čo odbočujú doľava na Bajkalskú, míňajú zastávkovú niku. Preto môže mať MHD ešte voľno, lebo autobusy vchádzajú do zastávky, s prúdom áut z Trenčianskej sa nestretávajú. Chodci, ak by mali už v tejto fáze na prechode zelenú, by nič nezískali, lebo na ostrovčeku by aj tak čakali. Ale MHD takto využije možnosť, ktorú jej križovatka umožňuje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.