Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #228687:
som len laik, takže rozumné riešenie sem asi nedám, každopádne však som všetkými desiatimi za uprednosťňovanie VHD voči "autistom"
Reply on: 810zssk #228685:
No mám trochu obavy, že keď zavrú Mlynské Nivy, tak napr. Svätoplukova a Záhradnícka bude taká preplnená, že 202 a 212 budú nepoužiteľné, už teraz je to v rannej špičke na nervy.
Reply on: gejza #228686:
Tak ako uplna uzavierka Mlynskych Niv s uzavretim ulice Parickova cisto pre vsetku dopravu okrem MHD obojsmerne na obchadzku by bolo zaujimave riesenie, ale urcite organy to nepovolia.
Reply on: 810zssk #228685:
predstavujem si to tak, že akékoľvek prijaté riešenie výrazne uprednostní MHD a obmedzí, prípadne vylúči "autistov" 😃 😃 😃
Reply on: gejza #228684:
A predstavujes si to tak, ze ked to bude otvorene, ale len obmedzene, tak sa bude jazdit normalne? Ved ta ulica uplne skolabuje a bude aj tak nepouzitelna. Radsej mat kratsie obmedzenie, s planovanymi obchadzkami ako dlhsiu dobu nechavat MHD akurat tak uviaznut v zapche.
Reply on: 810zssk #228683:
tak potom ma bude zaujímať, akým spôsobom budú riešené náhradné trasy a či budú v prospech ľudí alebo "autistov"
Reply on: gejza #228682:
Uplna uzavierka Niv (a nasledna rychlejsia stavba) je jednoznacne najvhodnejsie riesenie, len sa ho IvoN pred volbami bal. Snad teraz uz zvitazi zdravy rozum.
Reply on: Valec #228680:
Však práve na počet kamiónov, ktoré by to využívali, som narážal, keby to bola tretina všetkých, čo jazdia, by to bolo priam geniálne, ale to nie je ani len šotosen 😁
Reply on: trolejbus6207 #228679:
V tomto prípade ide len o testovaciu prevádzku. Inak, videl si niekedy kolónu kamiónov idúcich po diaľnici? Ak by sa len tretina takto dobíjala, využitie by bolo veľmi dobré.
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/12/7/nkladn-trolejbusy-se-vrac-scania-jich-do-nmecka-dod-17
Nápad super, ale reálnu prevádzku si predstaviť nedokážem, náklady na zatrolejovanie budú enormné a využitie dráhy diskutabilné...
Reply on: MatejBA #228677:
Naozaj môžeme ľutovať, že Solaris nie je početnejšie zastúpený.
Reply on: janstár #228674:
Ty zas o com snivas? Tedom mal (ak neratam sedadla, ano na tych sa sedelo o nieco lepsie) horsi interier ako nove SORy NB12. Mal menej miesta na statie, ulicka vzadu bola rovnako uzka, pri motore bolo vyrazne teplesie, jazda v nich bola nepohodlnejsia pre trhanie pri rozjazde a brzdeni, miesto pre kociky malo 4 sklapacie sedadla, ktore vzdy obsadili "sediaci" a do autobusu sa potom zmestilo 5 a pol cloveka, a pokial sa da riadit prvo seriovymi SORkami (ktore mimochodom boli vyrobene v 2010 vs 2008-2010 u Tedomov), tak v Tedome bolo viac papierov ako srobov oproti SORkam.

Takze nie, Tedom nebol vyrazne lepsi ako SOR. Dokonca aj Solaris, ktory je z 2006 je rieseny omnoho ale omnoho lepsie.
Reply on: Jak44 #228673:
bolo to 15:24 z noveho mesta. a bol to poriadny sok.som nechapal co to tak huci ked som isiel hore schodami. ale aspon ten stary rusen nehorel 🙂
Reply on: janstár #228667:
uz tolko netrep
Reply on: MatejBA #228670:
Porovnávať Tedom vyrobený pred koľko-15 rokmi s teraz vyrobenou Sorkou že má lepšie vetranie to je rozum. Keby boli doteraz vyrábali Tedomy určite by už mal tiež klimatizáciu. Za to sorkári sa ešte ani zďaleka nedotiahli na tedomácky interiér a celkový komfort pre cestujúcich,sú to fušeri.
Reply on: Peon #228672:
Chodi na REx Komarno - BA. 8:44 v BA, 15:13 z BA. Zlozenie 2x Bcmz (Regio "lozko") + 1 Ampz (Relax + Business). Nahrada by to mala byt len kratkodoba
Reply on: omg123 #228659:
Prosím vás, to v ktorom čase (spoj/e) je na S70 vlak zložený z klasických vozňov? A to sú tie vozne používané na IC v triede LOW COST alebo tie kupé z triedy STANDARD? Alebo majú aj nejaké iné? Je mi jasné, že určite na S70 nie je vozeň používaný na IC v triedach RELAX ani BUSINESS.
Reply on: MatejBA #228670:
Nehovoriac o tom, ze aj taka 25Tr s krpatymi oknami a doinstalovanym 1 velkym je prezitelnejsia v lete ako Tedom. A to uz je co povedat.
Reply on: janstár #228667:
Lenze narozdiel od Tedomu maju vyriesene aj okna/stropne vetracky. V Tedome si od predu po stredne dvere trpel z nedostatku pohybu vzduchu a vzadu ta zas vypekal motor. Jedine zitelne miesto bolo nad zadnou napravou. A kedze jazdievam L32 casto, viem, ake peklo tam bolo. A nikdy viac. To uz radsej prvogeneracnu SOR NB18 ako Tedom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.