Reply on: 810zssk #228119:
Len si v tvojom nápade nejako nezohľadnil, že predĺženie ET do Vajnôr je aj z dôvodu zámeru budovania parkoviska P+R a tebou zmieňovaného terminálu. Na to nemáš na Zlatých pieskoch vhodný priestor. Takže tvojim nápadom oproti navrhovanému by si dostal akurát to, že ušetríš pár metrov koľajníc a zhoršíš atraktivitu železničnej zastávky.Takže, ja by som nechal vlaky stáť kde sú, postavil parkovisko aj predĺženie ET a zvážil existenciu žel. zastávky na úrovni nadjazdu na Žabí majer (v polceste úseku Vajnory - Vinohrady). Tá by síce dnes obsluhovala len priemyselné časti v okolí (napr. aj vyriešila dostupnosť od Senca na Starú Vajnorskú), ale v budúcnosti by bola v križovaní s predĺženou Bojnickou, teda napojenie tak na Ružinov, ako aj Raču.
Petto
L21 bude stale nosna pre DNV pokial je stale ako-tak priechodna D2 pre nu. A na 21tke budu "parazitovat" obyvatelia Borov ak im nezriadia nejaku linku priamo aspon Bory - Patronka.