To nie je pravda. Viac-menej všetko zostalo po starom, len sa zrušili kadejaké (ne)zachádzky a a upravili sa spoje do taktu. Nič zásadného sa nedeje na linkách do Bratislavy. V seneckom regióne došlo k useknutiu liniek po Senec, kde však bude umožnený prestup aj na vlak, aj na autobus (interval 5-10 min.), takže nič nestratia, len získajú.
Myslím, že kvôli kolapsu dopravy však čoraz viacej ľudí začne prestupovať na vlaky, ani na autobusy a koniec-koncom sa dostanú do práce skôr, ako kedykoľvek doteraz.
Nie je. Ale to sa jedná zväčša o obce, kde robí SL hlavnú dopravnú obslužnosť a dopravca objednaný trnavským krajom, ak tam vôbec jazdí, robí iba doplnkovú obsluhu. Tento stav sa musí zmeniť (aj na základe včerajšieho stretnutia županov BSK a TTSK), ale nedá sa to urobiť zo dňa na deň (k 19.08.), lebo tie obce by ostali odrezané.
Už aj tak ak sa niečo v obsluhe obcí v TTSK k 19.08 mení, posúva, tak ľudia vyplakávajú že doteraz mali priamy spoj bez prestupu z obce vzdialenej 50-60 km od Ba a prichádzali pred 6. hod do práce a po novom budú prestupovať a ani tak nebudú stíhať, takže musia dať výpoveď ....
Podľa čoho sa bratislavský kraj rozhoduje, ktoré obce mimo bratislavského kraja obslúži Slovaklajnom? Okrem toho, že tie linky sú v stave, ako boli zavedené za socializmu, je nejaký iný argument?
Ak bolo vnútri 15 stupňov (určite si to zmeral správnym teplomerom), tak to je rozdiel oproti vonkajšej teplote 7 stupňov (to tuším ešte je v tom záhadnom správnom rozpätí). Takže cez deň, keď bude vonku 35, tak v trolejbuse bude akurátnych 28.
kiez by som taketo pripady stretal denne na linkach ktorymi cestujem, to by som sa nemusel vzdy napchat pod vyduch klimatizacie (a obvykle aj tam mi je teplo)...
PS: dufam ze aby niekto nechytil sok z teplotneho rozdielu, tak v zime ked bude vonku -10 budu podla toho (ne)kurit
Dnes ráno cca. o 6h som nastúpil to trolejbusu (degeš) v ktorom malo asi 15°C. Ako je to, prosím, možné? Ako fajn že klimatizácia funguje, ale ak to takto jazdilo celý deň tak to priam niekto mohol chytiť šok od rozdielu 15-20°C...
Milo ma prekvapilo vrece na zastávke Uhliská. Teda nie to vrece ako cedulka na ňom "ZASTÁVKA JE PREMIESTNENÁ" konečne pri presúvaní zastávok prestali používať cedulku s nápisom zastávka je zrušená. K dokonalosti chýba ale nejaká navigácia k dočasnej zastávke (aj keď je na dohľad) a možno CP na nej
Inak pekne tam vidno ze pri SC sa poctivo kazdy variant rozdelil na svojej linky, zatial co pri MA/Rohozniku su pod zastavkovy variant napchate ak expresne spoje. Toto by este chcelo doladit
Zaujalo ma tiez uvedenie Kutov pri S20 - planuje sa integracia az po tu stanicu? Zmysel by to davalo.
Pozitivne reakcie su aj od cestujucich, pretoze spoje sa rozlozia a konecne dochadza k nadvaznostiam ku vlakom. Peticia je spisana kvoli tomu, lebo istym ludom vyhovovali kadejake zrychlene spoje vynechavajuce Senec, ktore mali odchod 2 min. pred/po normalnym spojom cez Senec a potom 40 min. neslo nic. Cize je to hlucna mensina... ved cca 80% ludi dochadza autom. To je jednoznacne znamenie, ze momentalny system je zly. Najviac sa smejem na podpisoch, kde sa podpisuje rodic, co od septembra svoje dieta posiela na strednu do BA a nechce rusenie busov do BA. Akurat, ze to decko bude musiet - ak chce ist busom, cize nie zadarmo - vyrazit o 5:30, aby stihal na 8:00 prist.
Včera bola tlačovka, že sa obnovujú práce na Triblavine a teda čoskoro sa dá očakávať lievik na diaľnici. Takže už aby začali so spisovaním tej petície.
Len ako to už zvyčajne býva najviac sa ozývajú tí, ktorí akékoľvek zmeny odmietajú. Teda buď im pribudne jeden prestup (a že vlaky meškávajú bežne aj 35 minút, kým autobusy chodia vždy pravidelne a načas; alebo pani ktorá denne dochádza z Veľkých Levár do Banskej Bystrice s jednym prestupom medzi autobusmi na Nivách a v BB je vždy pred 9tou ...), ale ozývajú sa aj takí, ktorí musia ísť na spoj o 10-15 minút skôr, alebo o 30 min. neskôr (poobede z práce). A nespokojní sú aj takí, ktorým ide spoj rovnako ak dnes, akurát pljde o pár minút dlhšie, lebo prejde cez nejaké obce naviac.
Proste zhrnuté: pozitívne reakcie sú hlavne tuto od fanúšikov, a negatívne reakcie sú všade inde od cestujúcich, ale aj od obyvateľov okolitých miest a obcí, ktorí verejnou dopravou nikdy nešli, alebo chodia iba minimálne.
Joyki
Myslím, že kvôli kolapsu dopravy však čoraz viacej ľudí začne prestupovať na vlaky, ani na autobusy a koniec-koncom sa dostanú do práce skôr, ako kedykoľvek doteraz.