Podla mojho nazoru by v Bratislavskom kraji nemal byt nikde nikdy interval horsi ako dve hodiny (okrem naozaj nocnych hodin ~23-04, v bratislavskej aglomeracii 01-04).
Presne. Spomínam si, ako sme niekedy okolo roku 1995 išli v sobotu doobeda v príšernej horúčave pešo z Rousínova do Olšan ku pštrosovi, lebo tam proste nič nejazdilo. Aj keď práve tam by to ešte znieslo zlepšenie, štyri spoje za deň sú málo, hoci oproti nule v sobotu a dvom v nedeľu pred IDS JMK to zlepšenie je.
Naozaj? Mohol by si robiť Sádovskému tlačového hovorcu. Ja práve preto odmietam bývať na vidieku tohto typu - nedá sa dostať do mesta, nedá sa dostať z mesta....
Áno, Čakany majú do Ba iba 730 to mi je jasné. Ale chcel som tým povedať, že keby tam aj do toho spoja o 5:26 nastúpilo toľko ľudí, že zaplnia všetky miesta (cca 45 miest na sedenie), tak ďalší od Štvrtku by pristupovali do SAD DS (aj keď je to strata zákazníkov v IDS...)
525 aj 527 v spoločnosm preklade.. + zabudol si aj na Hospodársku ? Áno na ťahu bude mesto / DPB, ktorí môžu zrušiť 153. Detto 37 do Marianky (aj keď tam situácia nie je úplne identická).
Zo Štvrtka na Ostrove áno, ale z obce Čakany ide SAD DS iba do Tomášova a Šamorína+1 spoj linky 201409 cez Čakany a Zlaté Klasy do DS. Takže z Čakan využívaju ľudia hlavne Slovak Lines..a inak zaujíma ma či SAD DS upravý cestovné poriadky linky 201409, kde niektoré spoje končili vo Štvrtku s nadväznosťou na L730.
V niektorých oblastiach JMK vzdialenejších od Brna mali tiež cez víkend dedinské linky +- s tromi pármi spojov v sobotu a dvomi v nedeľu (prípadne naopak), pričom v nich bolo tak v priemere okolo 5 ľudí (možno do kostola na omše viac). Po zaintegrovaní oblasti a zavedení pravidelného dvojhodinového taktu cez víkend tam mávajú cez deň bežne aj vyše 15 ľudí na spoj. (Samozrejme nie hneď, ale tí ľudia sa tam nazbierali v horizonte 3-4 rokov).
No počas týždňa príde k zvýšeniu počtu cestujúcich určite, ale cez víkend pravdepodobne nie...cez víkend prvý spoj z Čakan o 5:13 využívali pracujúci, spoje o 8:05 a 12:15 hlavne mladý ľudia, ktorý išli do mesta, spoje o 17:45 a 20:50 viezli vzduch...veľké plus je spoj o 10:26, avšak spoje o 16:26, 18:26 a 20:26 budú viezť nič, lebo v tom čase už nikto nemá dôvod ísť do mesta...
A ešte k linke 730...cez víkend bude premávať z AS do obce Čakany 9 spojov, doteraz to bolo 5 spojov, avšak aj v tých 5 spojoch bolo väčšinou cca 10 ľudí...takže cez víkend to bude linka duchov...
Napr. súčasná linka 239 bude rozdelená na dve linky, pričom terajšia linka z MA do Jablonového bude po novom 235. Nerozumiem, ale prečo druhá vetva pôvodnej linky, premávajúca z MA do Lábu dostane číslo 239, keď zo zónou 239 nemá nič spoločné. Malo by to byť presne naopak. ?
Napr. na linke 740 bol posledný odchod z Nového Života o 20:05, teraz to bude až o 21:28 čo je super, naopak na linke 730 bol posledný odchod z Čakan o 20:50, po novom o 20:21.
Linka 610 mala posledný odchod z AS o 19:30(linka 620 o 21:00), po novom až o 22:33.
Bohužiaľ na linke 730 zostal nezmyselný spoj č.25(po novom č.31)
Na linke 730 mi zároveň príde nelogické presunutie spoja o 5:45 z Čakan až na 6:26...takto cestujúci, ktorý cestovali spojmi o 5:17 a 5:45 pôjdu naraz spojom o 5:26, takže bude riadne preplnený a spoj o 6:26 odvezie zopár ľudí...je pekné, že tam je interval, ale za takýto interval sa cestujúci teda nepoďakujú...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AndyNO
Linka 610 mala posledný odchod z AS o 19:30(linka 620 o 21:00), po novom až o 22:33.
Bohužiaľ na linke 730 zostal nezmyselný spoj č.25(po novom č.31)
Na linke 730 mi zároveň príde nelogické presunutie spoja o 5:45 z Čakan až na 6:26...takto cestujúci, ktorý cestovali spojmi o 5:17 a 5:45 pôjdu naraz spojom o 5:26, takže bude riadne preplnený a spoj o 6:26 odvezie zopár ľudí...je pekné, že tam je interval, ale za takýto interval sa cestujúci teda nepoďakujú...