Reply on: C4H8Cl2S #225487:
Pýtaš sa, ako keby si nerobil u objednávateľa.1. Pokles cestujúcich vo verejnej doprave z 50:50 na 25:75 voči iad umocneny úplnou neatraktivitou prímestskej dopravy, ktorá dnes využíva predpotopne vybavenie cestujúcich, ma minimálne služby a nulovú preferenciu (mimo mesta je to de facto pomalé velke auto,
2. Cestujúci skôr uvíta menšie vozidlo a frekventovanejsie odchodchody ako velke vozidlo a malo odchodov.
chodec
Nikdy a nikto nehovoril o tom, že budú TGV chodiť z Paríža do Bratislavy. To len novinári, ktorí ničomu nerozumejú a začali písať o projekte dali najprv takéto "megalomanské" titulky svojim článkom a potom to pripájali furt keď o tom písali, až sa s tým stotožnil aj bežný občan a verklikoval a verklikuje do nemoty o "megalomanstve". Už som tu písal, že účelom projektu nebolo viesť vlaky z Paríža do Bratislavy, ale vybudovať železničné koridory, ktoré svojou kompatibilitou umožnia zlepšiť prepravu tovarov a osôb. Kapišto ? A ak by sa raz ukázal veľký záujem na prepravu osôb z krajín Francia, Nemecko, Rakúsko do Poľska, Ukrajiny alebo Ruska prečo by takýto vlak nemohol chodiť. Je to predsa biznis. Účelom projektu bolo vytvoriť také podmienky. Je to tak ťažko pochopiteľné ? Tá myšlienka nebola ani moja, ani Nesrovnalova, ani Frešova, ani Kubáčkova. Že Slovensko nedokázalo využiť ponúkanú šancu to je už vina konkrétnych ľudí a to už nebudem opakovať aby som tu diskutujúcich zbytočne neiritoval.