Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
https://praha.idnes.cz/karlovo-namesti-myslikova-lazarska-tramvaje-praskla-kolej-po7-/praha-zpravy.aspx?c=A180223_161648_praha-zpravy_zuf - Nejazdilo sa po prasknutých kolajniciach v Bratislave aspoň do nedávna, samozrejme so zníženou rýchlostou dokial to dpb za pár dní nezaplátal, bežne? Spomínam si matne na Krížnu ulicu.
Reply on: chodec #225464:
Fonzo to písal ako úvahu. "Megalomanské vlhké sny" tu chceš akurát ty v najkratšej dobe za každú cenu.
Reply on: chodec #225465:
Tak po tom moste vedla súčasného starého mosta by viedla tretia kolaj pre zlepšenie priepustnosti úseku Hlavná Stanica - Devínská Nová Ves, poprípade, keď by sa už stavalo, tak by sa most mohol poprípade dimenzovať do budúcnosti aj na štvrtú kolaj. Most by bol umiestnený v mieste, kde stál pôvodný do r.1945. Tu ma v tento súvislosti tak napadá, že teoreticky by sa mohla postaviť jeho replika, len neviem či a o kolko by to vyšlo drahšie, retrostavba oblúkového mosta, ale s využitím nových technologií, ako nejakého podla súčasnej architektúry.
Reply on: Yasuhiro #225441:
K starej Bratislave: Ano, to je pravda, Bratislava bola vtedy v mizernom stave, ešte v 80. rokoch si osobne pamätám niektoré domy priamo na hlavnom námestí rozbité, ale dnes sú už opravené s vysokými cenami na meter štvorcový za prenájom. Všetko sa dá zrenovovať, keby sa chcelo. Otázne je, či by to tak i bolo a či by polovičaté tých domov do nežnej revolúcie nepadla sama od seba. Podobné štvrte v podobném šťávě máme v súčasnosti v Ústí nad Labem - Předlice, Krásné Březno, kde mnoho domov je vybydlených, niektoré s prevalenými stropmi a to za monarchie bolí zámožné štvrte. Aj na tom bratislavskom Podhradí, muselo by sa chcieť, myslím, že aj tam sú doteraz niektoré domy neopravené. Každopádne škoda kedysi krásnej malebnej štvrte, ktorá sa nechala schátrať a potom zbúrať.
Reply on: Mirtschi #225423:
Jasné pochopil som viadukt, ale neodpovedal si pre akú koľaj to navrhuješ a to je rozhodujúce pre diskusiu o probléme jej realizovateľnosti.
Reply on: fonzo #225440:
Ak si už ukončil svoj megalomanský vlhký sen a výsledok utrel do vreckovky, tak si pozri územný plán mesta, generel dopravy a začni používať to čo by si mal mať v hlave
Reply on: trolejbus6207 #225449:
Asi dva roky. Za ten čas to stihli už tak dva-tri razy na určité obdobie vypnúť a potom po nejakom čase zase zapnúť. Momentálne to fičí od minulého leta, až som prekvapený.
Reply on: Pe67 #225461:
V smere do mesta samozrejme.
Reply on: david1 #225453:
Nepovedal by som. Zelenū vlnu må iba s križovatkami s Riazanskou a Jarošovou. Na ostatných väčšinou stojíme.
Reply on: Solider #225420:
Ūžasných je aj 9 min.z Kamennėho nåm.na Trnavskė mýto. Konkrėtne linka 9 musī väčšinou vynechať svetlå na Trnavskom. Čo si pamätám ešte z čias keď som jazdil tak bohato stačilo 7 min.,po 21h 6 min.

Úžasnė sū aj 3 min.medzi Mraziarenskou a Saleziånmi. Už od leta svetlá na Jegého vychádzajú aj v tomto smere. Linky 8 a 9 buď musia vetrať na Saleziánoch, alebo ostať stáť na predošlej križovatke aj keď majú signál voĺno, alebo ísť z Ružinova o 1 min.neskôr.
Reply on: david1 #225445:
A čo akože s tým majú robiť vodiči a dispečéri? Samozrejme že to vodičov serie, grafikonistov to zjavne nezaujīma.
Reply on: Mhr1 #225457:
Na nových je 15, na starých 10.
A podobne idú pomaly električky aj cez vymenené výhybky na X Krížna - Vazovova. Ku koncu výluky ich kompletne vymenili, ale nejazdí sa cez ne o nič rýchlejšie, ako cez tie rozbité. To už asi s jazdnými dobami nesúvisí. Netušíte, prečo sa tam stále jazdí tak pomaly?
Reply on: Valec #225455:
suchcu sa tam pravidelne aj vozidla na L3, ktore na tej zastavke stoja a aj ked pred nimi siroko daleko nic nie je, to je proste len nedobre spraveny grafikon....
Reply on: david1 #225439:
Ešte môže byť dôvodom aj električka idúca pred "tou tvojou", keďže na Kamennom je výhybka aj so zastávkou a nemá zmysel stáť a čakať za ňou kým odíde.
Reply on: david1 #225452:
Fakt? Ja tadiaľ príliš často nejazdím, ale nechce sa mi veriť, že by som si to všimol až dnes... ?
Reply on: Solider #225448:
Aj od Polusu smerom do centra má už električka zelenú vlnu. Predtým vždy čakala na Jarošovej...
Tiež minútka k dobru.
Reply on: trolejbus6207 #225449:
Myslím , že už od reko Zimáku a prilahlej križovatky..
Reply on: Valec #225435:
No, lenže ja si kladiem otázku, prečo by sa mali takto plošne spomaľovať električky. Pre autá tá zóna zmysel má - na skľudňovanie dopravy či znevýhodňovanie jazdy cez centrum, pričom oboje sú to veci, ktoré od NS MHD nepotrebujeme dosahovať a vo výsledku mu tým len škodíme.

Držať tam takú rozsiahlu Zónu 30 len na uspokojenie litery nejednoznačného zákona je jednoducho nadpráca. Za mňa jednoznačne rozumnejšie by bolo dolepiť na hranice cestnej zóny "okrem TRAM" a električkám nechať obmedzenie len tam, kde si to vyžaduje stav trate alebo premávka peších.
Reply on: fonzo #225440:
Metro je najhorsia volba, pretoze vytvaras novu subsystem, ktory sa ti ale oplati budovat len v centre (a aj tam to je otazne). Ak sa chceme bavit o tuneloch v Bratislave, malo by ist o rozsirenie existujucich systemov (cize elektriciek alebo primestskych vlakov) aby vozidla mohli pokracovat dalej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.