Reply on: 810zssk #225427:
Razená nemala byť ani časť od Filiálky. Ale ja som sa nepýtal na pôvodný projekt, kde bola Filiálka len niečo ako stanica metra so štyrmi hranami, ale na to, že by na tejto trati bola nová hlavná stanica. Na tej by som už očakával priestrannejšie nástupištia ako by mohli vzniknúť v razenom tuneli.
Valec
Ja osobne nie som priaznivcom Filiálky tak, ako bola navrhnutá. Ale ak by sa z nej podarilo spraviť skutočnú hlavnú (centrálnu) stanicu, tzn. dostatočná kapacita (t.j. počet alebo dĺžka) nástupných hrán, napojenie na všetky smery (teda tunel aj na Záhorie) a dostatočný priestor pre infraštruktúru nadväznej dopravy (obratisko MHD, parkovisko K+R), tak prečo nie.
* smer od Petržalky nepovažujem nateraz za podstatný, nakoľko doprava do regiónu je tam v porovnaní s ostatnými smermi minimálna (s výnimkou Viedne, ale tá sa dá riešiť aj cez Marchegg) a vnútromestská doprava sa dá riešiť prostredníctvom MHD.