Reply on: chodec #224883:
"Kluci" tu boli veľkrát, aj si celú Ba prešli veľakrát, v tom ÚGD boli iné veci oveľa spornejšie ako len dopravno-urbanistické okrsky. Časť "nezmyslov" je tam napr. preto, že zadanie ÚGD robilo iné vedenie mesta než za akého to bolo dokončené (a prevzaté), niektoré veci museli prispôsobiť Jaspersu ktorý trval na tom, že keď sa to platí z € fondov tak oni majú do toho čo povedať (hoci mesto to videlo v mnohých bodoch ináč ako Jaspers). A niektoré veci im mesto opakovane vracalo na prepracovanie, dokonca to prišlo aj ako séria pripomienok od odbornej či laickej verejnosti, autori ÚGD stále trvali na svojom a odmietali to prepracovať argumentujúc dopravnými modelmi, ich výpočtami ale aj realitou v teréne. Na druhej strane CDV ako spracovateľ by zrejme mal aj kvalitnejšiu konkurenciu niekde v zahraničí, avšak na Slovensku by som sa možno s výnimkou jednej - dvoch firiem tých výstupov do ÚGD bál oveľa viac. Resp. nebál, zo skúseností viem že prevažná väčšina slovenských firiem nevie ponúknuť výstup ani spolovice taký kvalitný ako vyprodukovalo CDV v podobe ÚGD.
Ike
A v mojom okolí resp. rodine všetci pracujúci musia využiť dopravný prostriedok na príchod do práce. Ok, ak zoberieme observačné jednotky obce alebo mestské časti, tak technicky veľká časť z nich pracuje v mieste bydliska. Ale reálne vykonávajú pohyb. Tiež tie kolóny áut smerujúce do BA v rannej špičke asi nebudú ľudia idúci na Železnú studničku alebo k doktorom ?
Nepredviedol si tak trochu racionalizáciu?