Reply on: Lukyno87 #224490:
To, že JD i Kr chcú mať rovnomerne rozdelené delené služby (špičky) by som ešte chápal. Ale prečo sa K2S z e-6 zamieňajú s e-9, to naozaj nechápem. Kľudne by sa mohli na Šafku vymieňať s e-8, kde by v sedle tie kačice nevadili. Asi sa väčšina z nás zhodne, že vypravovať kačice a nevypravovať dvojice T3P je choré. Pritom riešenie tu je - postupne odstaviť najstaršie K2S (tak, ako budú nabiehať na VP, SP), zakonzervovať, nechať v Kr pod strechou a vypravovať naviac T3P. A ak do predĺženia Petržalky nebudú nové vozy, tie zakonzervované by dostali príslušný stupeň opravy a vrátili by sa do prevádzky. A ešte k začiatkom e-6. Hlavným zmyslom tejto linky je relácia Šafko -> Karlova Ves. Začínať na Jesenského a ísť rovno do KV je hlúposť, kvôli tomu potom ide prvý spoj zo Šafka až o 15:47. Čiže pre študentov často nezmyselne neskoro. Ak by sa vymieňali s e-8, tento problém by nebol, keďže pri začiatku i konci služby by vždy išli až na Šafko. Kde je vôľa, tam je cesta, hovoril klasik. Prečo tu tá vôľa nie je, nechápem.
gerberka
10 rokov som do práce cestovala autom. Teraz sa naša firma presťahovala a bola som nútená zakúpiť si znovu električenku. Vo svojej banke som si dala vydať BMK, aby som mohla mať zľavu10% v DPB. Je potrebné, si zakupovať električenku na BMK len v predajniach DBP a nie cez net? ďakujem