Reply on: 810zssk #224356:
Napríklad teraz mobilnú aplikáciu. Pripravovaná stratégia rozvoja predajných kanálov je nachystaná tak, aby mohol byť dodávateľom HW a príslušného SW ktokoľvek, kto splní požiadavky."BIDka vybrala cestou zachovavania uplne uzavreteho emtrestackeho kartoveho systemu"
Nie, BIDka integrovala to, čo dopravcovia používali, však kartový systém od EMTestu mali ako DPB, tak aj SL už od 90-tych rokov. Ak sa na SK v 90 % používa jeden uzavretý kartový systém, tak si veľmi nenavyberáš. Ak teda nejdeš do riešenia, že všetci všetko vyhoďte, ideme integrovať.
Mike
Čo sa týka stavu vozov, niektoré sorky sú pridelené, iné nie. (Crosswaye sú pochopiteľne pridelené všetky). Rozdiel medzi pridelenou a nepridelenou (záložnou) sorkou je poznať aj u SL, práve podľa tých vlastností, ktoré opisuješ. Samozrejme, že keď SL prebral 525, tak tí vodiči dostali tie sorky, ktoré zvyšovali, teda nepridelené. V decembri pred zmenou CP tam už bol pridelený jeden crossway (teda vodič s crosswayom) a aj tí stabilní vodiči, čo sa udomácnili na 525 so sorkami (nejakí údajne prešli z DPB) nebudú chcieť pracovať na šrotoch, takže sa tam čo to zlepší (zlepšilo).
Druhá vec sú 60 ročné skúsenosti s tvorením obehov vozov a turnusov vodičov, ale to je už iná kapitola.