Reply on: MatejBA #224349:
Niektoré sorky C12 SL sú s bočnými transparentami, iné bez. Hlasitosť hlásenia zastávok je podľa vozov rôzna, dá sa nastaviť, v tomto reaguje SL dosť promptne. Čo sa týka stavu vozov, niektoré sorky sú pridelené, iné nie. (Crosswaye sú pochopiteľne pridelené všetky). Rozdiel medzi pridelenou a nepridelenou (záložnou) sorkou je poznať aj u SL, práve podľa tých vlastností, ktoré opisuješ. Samozrejme, že keď SL prebral 525, tak tí vodiči dostali tie sorky, ktoré zvyšovali, teda nepridelené. V decembri pred zmenou CP tam už bol pridelený jeden crossway (teda vodič s crosswayom) a aj tí stabilní vodiči, čo sa udomácnili na 525 so sorkami (nejakí údajne prešli z DPB) nebudú chcieť pracovať na šrotoch, takže sa tam čo to zlepší (zlepšilo).
Druhá vec sú 60 ročné skúsenosti s tvorením obehov vozov a turnusov vodičov, ale to je už iná kapitola.
MatejBA
"Po mimo toho dnes jazdí v kraji 80 nízkopodlažných vozidiel a (toto ale nesúvisí to priamo s IDSkou) má dnes SL vo všetkých vozidlách klímu a WiFi."
Len mensi OT (aj DPB ma svoje autobusy hrozy) - ale ked som isiel 3x linkou 525 v 3 rozne dni, tak tam jazdila iba SORka s prednym transparentom, bez bocneho a zadneho. Zaroven chybal aj vnutorny a zvukove ohlasovanie zastavok vobec nebolo pocut, ak tam bolo. Nehovoriac o tom, ze tak vylagrovany interier som uz dlho nevidel a o Wifi sa mi mohlo iba snivat (a klima by som sa bal, ci nahodou netecie do interieru) ? Takze si vies predstavit ako som pri prvej jazde na urcitu zastavku trpel, ci vystupim na spravnej ?