Aha, zase cize jeho argument - neda sa, neda sa - lebo Slovensko. V Zurichu som mal elektricku rovno pod oknom na 1poschodi na hoteli a ani som nevedel ze tam jazdi. ADD2 ak nieco kazi verejny priestor tak je to ten bordel za divadlom / ci pred divadlom kde stoja IAD , bus 90. Vratme sa do jaskyne
V mieste trasovania pred divadlom bol architektmi vytvorený priestor, ktorý je súčasťou celej stavby divadla.
Nemyslím tým, že tam, kde je električka, nie je verejný priestor, ale to, že tam kde bolo niečo architektonicky cenné vytvorené, nemusíme to hneď zničiť, lebo JT sa rozhodlo.
Hlavne keď sú min ďalšie dva varianty trasovania s väčším prínosom.
Preco by mala elektricka "znicit verejny priestor"?
Suhlasim s problemami s hlukom. Elektricka moze byt ticha, ale v Bratislave nie je. Jej image hlucnej dopravy je u nas opravneny a maslo na hlave maju DPB a mesto.
Ako pri Redute.?
Však prečo si nezničiť verejný priestor pred divadlom a nepostaviť trať po Landererovej alebo ešte lepšie pri ASMN, kde by mala oveľa väčší význam.
Vrátane cesty na letisko, checkinu a cesty z letiska? A cena "rozhodol som sa, idem na letisko, kúpim letenku" je tiež porovnateľná? Ja so mnašiel najnižši 82 EUR one way aj to len výnimočně, inak cez 100.
Ked zacali s odbornikom, uz som myslel, ze zas Drahovsky-a ono to byvaly policajt...
A preco investigativci neoslovili mesto, preco za x rokov nie je trat cez prazsku?
david1
Rovno pred divadlom fakt nemusí byť.