Reply on: 810zssk #223782:
Ťažko Ti to vysvetliť, keďže všetky dotknuté ulice majú úseky aj mimo tejto úpravy. Ale zjednodušene: tam, kde je trakčné vedenie sa po novom jazdí len tak, ako ide trakčné vedenie. T. j. žiadne (teda tak by to malo byť, realita je ešte iná) IGK blokujúce trolejbusy idúce z Patrónky/Kramárov na Valašskú/Hrad. IGK musia ísť v smere na Patrónku okolo pivovaru.
Mhr1
1. Ukončenie posledných spojov na Vazovovej je pre záťah do vozovne (Krasňany) síce jednoduchšie, ale tých 10 min. naviac, čo by si vyžiadalo ukončenie na nám. SNP a návrat do vozovne (JD) cez Obchodnú, by snáď nemalo byť takým problémom. Koľko je to vzkm naviac? Predsa zanedbateľné.
2. Do Ružinova jazdí aj e-8 a tá by bola aspoň z polovice vždy vypravovaná z Kr. a cez víkend celá z Kr. Prvé a posledné spoje do Ružinova sú tým pádom vyriešené.
3. Čo tak uvažovať trošku pružnejšie a ukončiť posledné spoje z Ružinova zaťahujúce do JD na Krížnej? A ako do vozovne? Otočiť sa po 22. hod. na triangli Vazovova by bol taký problém? Keď sú všetky električky vybavené manipulačným stanoviskom vodiča aj vzadu? Z Krížnej cúvnuť do Vazovovej? Aká je vtedy frekvencia IAD? Čiže je to zasa len o pružnosti...