Možno to tu už bolo, ale ak nie a má niekto veľa času tak sa môže popozerať ako bude vyzerať rekonštrukcia - modernizácia karloveskej radiály: http://www.bratislava.sk/sutazelektricky/
SME: „(...) Pre vás bola kľúčovou témou doprava. Čo budú vaše konkrétne ciele?“
Droba: „K tomuto budem informovať trošku neskôr. Potrebujem si sadnúť aspoň s kľúčovými poslancami a porozprávať sa s expertmi. _Potom dáme dohromady *nejaký* program_, ktorý definitívne pôjdeme realizovať najbližších päť rokov.“
Nakoľko Droba vypisoval e-maily, že sa zamestnanci župy nemusia báť o svoje miesta, tak ma napadá, že grobian Csáder pohŕdajúci železnicou a nadržiavajúci gaunerom zo Slovak Lines sa nemusí o svoj flek báť a bude pretlačený PDO na objednávku Sadovského s dochádzkovou vzdialenosťou 500 m. ? Dúfam, že aspoň v ŽSK, PSK a KSK si zvolili lepšie, keď už inde ľudia dokázali, že sa vôbec nepoučili, príp. sa im zacnelo za rozkrádaním a zadlžovaním za priehrštia.
Chrobák Truhlík ako ty má akurát tak čo hodnotiť kvalitu cudzích myšlienok. Záujem o diskusiu s tebou = 0, keďže po hrbatej ťa zjavne ešte s dospelým nákladným vlakom neposlali. Vuala!
Dost by ma zaujimalo preco si ma Stare Mesto "spolufinancovat" zakladnu dopravnu obsluznost, ked to je kompetencia mesta. Existencia MHD v pesej dostupnosti obyvanej oblasti, navyse v kopci nie je ziaden nadstandard.
Na druhej strane, sny o tom ako ludia presadnu do MHD vdaka minibusu ktory bude jazdit v intervale 47 minut, s 30 minutovom dierou dva krat za den (ako minibusove linky DPB zial vacsinou vyzeraju) tiez s realitou vela spolocneho nemaju.
810zssk
Kazdopadne odchod Fresa na politicky cintorin a jednoznacne odmietnutie nezmyslu s dopravou zadarmo su pozitiva.