Reply on: 810zssk #223289:
1; Čoo? ? A aké vozidlá tam jazdia? Budem hádať: Tie, ktoré jazdili predtým na linke Slovak Lines cez Hainburg do Viedne = tie bez dotykových obrazoviek v sedadlách? Keď teda Slovak Lines prevádzkuje okrem svojej linky do Viedne cez Hainburg čiastočne s Flixbusom aj druhú (po diaľnici na Erdberg), tak to by si ju mohli aj lepšie propagovať, nie?
V smere do Bratislavy vidím v tom CP v PDF aj také spoje, ktoré stoja na všetkých zastávkach (Einsteinova, Most SNP, ASMN, letisko). Tie prevádzkuje kto, resp. aké autobusy tam jazdia?
Flixbus má iba niektoré spoje za 5 € cestovné (a aj to iba pri objednávke cez internet). Niektoré predáva za 7,50 €, takže oproti linke cez Hainbrug aj Regiojetu je to asi menej atraktívne pre cestujúcich.
Viko
Hádam je bez debaty, že súčasný stav je neúnosný, náklad mal už 20 rokov jazdiť popod Kramáre a Kolibu a v dnešnej dobe sa mal dokončievať presun stanice cca do polohy depa na Tupého, kde tej plochy je dosť, urbanisticky by to tiež bolo pútavé uvítanie (také lepšie Liège-Guillemins) a stále by to nebolo tak ďaleko od centra, ako Vinohrady.
Ale keď sa raz záväzný dokument rozhodne, že akceptuje rezignáciu na tento krok a navrhuje inú spojnicu, prečo potom obsahuje aj zadné vrátka v podobe polovičatého pôvodného riešenia? Bez ohľadu na to, aký si stanovili horizont, zostáva faktom, že nadväznosť na sieť vyriešenú nemajú. Ono, ťažko sa rieši uzol, keď nemám podrobne zadefinované, koľko čoho odkiaľ kam môže cezeň prúdiť (well, hádam v textovej časti niečo počítali, ale pri koncentrácii na ŽUB nemali právomoc zadefinovať prúdy po celej republike, o to mi išlo).
P. S. Tá Jablonica bola len narážka, nabudúce tuším použijem aj smajla a nie len expresívum ?