Reply on: Valec #223285:
Takže tie nové super-označovače v ostatných vozidlách DPB realizovať nákup bezkontaktnou platobnou kartou stále nevedia? A nebol ich nákup zdôvodňovaný že ide o najmodernejšie označovače schopné pracovať s najnovšími aplikáciami???? Zase len tunel?!
Viko
Totiž, logicky, ak vznikne rakúsky obchvat i tunel popod Dunaj, na Prístavnom moste bude toľko voľnej kapacity, že vôbec nemusí chodiť náklad starou vetvou a poza hlavnú, ale môže tadiaľto a žiaden podkolibský tunel nebude treba riešiť. A komu je to kilometricky ďaleko, dá sa terigať cez Jablonicu.
Navyše, tých 4-6 koľají z dvoch vetiev v DNV vysublimuje kam? Či to už je mimo ŽUB tak nám to je jedno? Rovnako ako nám je jedno, že po celej krajine nám hnijú hlavné trate v stave od cisára pána a na území Bratislavy naprojektovaný exponenciálny nárast sa nevyužije, keďže sa nebude mať kam rozliať?
Nehovoriac o tom, že takáto utópia je zo súčasných verejných zdrojov neufinancovateľná a keď sa rozbehne snaha o jej plnenie, nemusí zostať na úplne základné veci, ako napríklad úprava polohy hlavnej stanice do medzinárodne akceptovateľnej podoby (dĺžka a tvar hrán), ktorá tu popri kreslení čiar kadetade zostala úplne nepovšimnutá na pôvodnom mieste ?