Takéto riešenie považujem, bez ohľadu na storočie, za vyslovene nebezpečné, pokiaľ nebude prihlásenie vozidla cez vysielačku (na základe služby!!! v Bratislave!!!) duplikovné na základe polohy vozidla.
Ja som nepovedal, že to je problém. Avšak preferenecia na základe "klasických" spôsobov detekcie vozidla preferuje každú električku bez ohľadu na to, či je prihlásená v službe, alebo na linke ale neprihlásená v službe, alebo ide ako služobná jazda, objednaná šotojazda, alebo ani nemá vôbec palubák (pracovná, historická, ...).
Preferencia na zaklade vysielacky/palubaku samozrejme problem nie je (ba priam je to idealne riesenie, lebo umoznuje zohladnovat aj naskok/meskanie), problem je ze to funguje len pri prihlasenej sluzbe. (A druhy problem je ze tie sluzby do palubakov sa proste nepripravuju, lebo niekomu vedenie DPB umoznuje sa v praci flakat a zaroven poberat mzdu.)
Dlhé roky sa robila na základe detektorov = povelových trolejových kontaktov, slučiek v koľajách, alebo PIR kamier. Ale je 21. storočie, tak sa dohodlo že sa zvolia moderné bezkontaktné technológie, a električka (vozidlo) sa prihlási na základe signálu z vysielačky / palubáku .. Teda v podaní DPB iba pri prihlásenej službe ?
Nie su nahrate ziadne sluzby na L1, takze ziadna preferencia a ani sa nezobrazuju na tabuliach. Podobny problem je dnes na 39, posilove 80 smerom k cintorinu, X3, atd.
JerryBA
https://praha.idnes.cz/praha-nejlepsi-mhd-zebricek-pate-misto-dh3-/praha-zpravy.aspx?c=A171101_180712_praha-zpravy_hell