Prečo vôbec sekli s tým 6 min. intervalom? Pravdou je že sa tým ušetrili 3 vozy do výpravy... no po príchode krátkoSORov by sa to možno aj dalo vrátiť na tých 17 vozov na 50-ke...
Keď sa našli nejaké km na posilnenie spojenia SND - nábrežie - Devín - DNV skrz predĺženú L29, tak nenájdu sa km aj na 6 min interval poobede počas pracovných dní na L50? Na L50 kde je tlačenka a po zmenách v 2005 sa jazdilo s 10 min a klbákmi, neskôr sa pre nedostatok klbákov šlo do kratšieho intervalu a poobede dokonca na 6 min, tak už sa na to akosi objednávateľ a DPB vyprdli aby to vrátili do pôvodného stavu?!
Vyraďuje sa priebežne. Niektoré vozidlá sú dlhodobo odstavené z premávky. Chvalabohu že sa nenahradzuje kus za kus, ale sa navyšuje stav (zatiaľ). Aby sa nestalo že dvaja vodiči sedia ráno vo vozovni a nemajú k dispozícií na svoju službu žiadny pojazdný voz.
Alebo ešte tradičnejšia klasika, že vodič vyjde za bránu, niekde počas výjazdy sa vozidlo akože pokazí, vráti sa do garáže na poruchu ale už ho nemajú vymeniť za žiadne iné. Ale ranná výprava je v štatistike kompletná....
ak načriem aj ja do predvolebnej rétoriky - prečo sa zatiaľ nikto Freša neopýtal, prečo je zmluva o výkonoch vo verejnom záujme medzi SlovakLajns a BSK tajná (doteraz nikde nezverejnená), čo je v rozpore so zákonom (nakoľko SlovakLajns je vyplácaný z verejných prostriedkov - našich poddielových daní) a koľko vlastne platí BSK za 1 vozokilometer SlovakLajnsu? Rád dám tomuto človeku a jeho týmu pá pá...
Tak v prvom rade by bolo fajn dôverovať, že lekári vedia čo robiť. V druhom rade svoj neblahý dojem z nasadenej liečby s nimi konzultovať, prípadne hľadať iných s empatickejším prístupom.
Zbytočnosť... Možno to vyznie ako hlúpa otázka, ale ako tu už bolo spomenuté, skúsil si sa venovať nejakej voľnočasovej aktivite so širším spoločenským presahom, ktorá by ťa práve mohla priviesť k pocitu, že tu na niečo som, niekomu som pomohol a niečo po mne zostane? ?
And then, neponúkalo sa hneď niekoľko ľudí, že máme maily pod nickom a nemusíme to riešiť takto verejne?
Tak skus altruizmus. Zamestnaj sa dobrovolne na geriatrii ci onkologii a pomahaj. Umyvaj zadky, rozpravaj sa s ludmi co to maju za par a ver mi budes sa citit uzitocne. A aj lepsie.
Asistencia k samovražde je na Slovensku trestná. https://www.lewik.org/term/1173/ucast-na-samovrazde-trestny-zakon/ A nejaké psychologické poradenstvo (existujú aj bezplatné - osobné aj cez internet, asi aj telefonicky) si vieš určite vygoogliť [ak sa tomu nebrániš].
Teraz pozerám, že je tam vchodové návestidlo, ktoré je platné len pre jazdu vlaku, nie pre posun a posunové návestidlá chýbajú, takže nejaký rýchly a efektívny obrat lokomotívy tam možný nie je. Do Rače je to naozaj len kúsok ?
Nástupište tam nie je, pomýlil som si to s Močiarom. Pri Močiari je nástupište predpokladám určené služobným motorákom, pretože dostupnosť z Močiaru je dosť zlá (vedie tam vyjazdená nespevnená cesta). K Vinohradom vedie asfaltka.
Má tam službu zamestnanec ŽSR, stavia vlakovú cestu.
Vo štvrtom odseku si si veľmi pekne sám odpovedal. Nepoznám naspamäť traťové podmienky. Neviem, či je tam vôbec možný posun. Nie som (žiaľ) rušňovodič ?
Bez ohľadu na to či je tam Odbočka Vinohrady alebo Močiar [sú blízko seba, však?], tak ak je tam aj malé nástupište ako píšeš, tak to sa využíva v mimoriadnych situáciách pre cestujúcich? Predpokladám, že chodník kamkoľvek do zastavanej časti mesta (napr. na prestup na MHD) odtiaľ nevedie - a ak tak iba nejaký vyšliapaný v tráve?
Na dopravni Odbočka Močiar aj Odbočka Vinohrady máva službu zamestnanec ŽSR podobne ako na železničných stanici v dopravnej kancelárii?
Hmm, takže na tej dopravni by rušňovodič mohol bezpečne stáť, a teda prejsť z jednej strany vlaku na druhú a pokračovať v jazde v opačnom smere? Hmm, ale ak by sa tam stretli dva protiidúce vlaky Regiojet , tak v Rači na stanici majú križovanie jednoduchšie. Určite by bol zaujímavý obrat 10-vozňového rýchlika na takejto dopravni - je vôbec reálne, aby tam lokomotíva obehla vlak?
Inak som zvedavý na budúcnosť stanice Predmestie. Dúfam, že sa raz bude viac ako takmer nijako v súčasnosti keď už bola zrekonštruovaná...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Bez ohľadu na to či je tam Odbočka Vinohrady alebo Močiar [sú blízko seba, však?], tak ak je tam aj malé nástupište ako píšeš, tak to sa využíva v mimoriadnych situáciách pre cestujúcich? Predpokladám, že chodník kamkoľvek do zastavanej časti mesta (napr. na prestup na MHD) odtiaľ nevedie - a ak tak iba nejaký vyšliapaný v tráve?
Na dopravni Odbočka Močiar aj Odbočka Vinohrady máva službu zamestnanec ŽSR podobne ako na železničných stanici v dopravnej kancelárii?
Hmm, takže na tej dopravni by rušňovodič mohol bezpečne stáť, a teda prejsť z jednej strany vlaku na druhú a pokračovať v jazde v opačnom smere? Hmm, ale ak by sa tam stretli dva protiidúce vlaky Regiojet , tak v Rači na stanici majú križovanie jednoduchšie. Určite by bol zaujímavý obrat 10-vozňového rýchlika na takejto dopravni - je vôbec reálne, aby tam lokomotíva obehla vlak?
Inak som zvedavý na budúcnosť stanice Predmestie. Dúfam, že sa raz bude viac ako takmer nijako v súčasnosti keď už bola zrekonštruovaná...