Reply on: Peon #223024:
Vzhladom na to ze ide o presun vystupista, tak to prilis vela neriesi, problem su nastupista.Co sa listkov IDS tyka, to co navrhujes by urcite bolo rozumne a preto sa to zrejme nezrealizuje ? Inak totozne by sa to mohlo aplikovat aj na DPB.
Btw, skusali ste niekto cestovat regionalnymi spojmi s eCL vydanym u DPB v zone 0 (t.j. ked v PP neni nahodena sluzba)? Zaujima ma ako to vyhodnotia zariadenia SL a ZSSK - ci je tam nejaky fallback, alebo sa na to zas vsetci vybodli a proste system listky vyhodnoti ako neplatne a cestujuci sa moze....
810zssk
Otazne je:
a) Kto je za Ftacnikom tento krat? Opat Smer, alebo niekto iny?
b) Poucil sa Ftacnik a ma so sponzormi dohodnute trochu pricetnejsie zlozenie timu aby to politicky prezil (co je aj v ich zaujme)?
Realisticky to v oblasti dopravy vidim tak, ze za Ftacnika by si pravdepodobne SL/HBR dokazali pretlacit niektore veci ktore su ich zaujmom, ako napr. tahanie miliona spojov na ASMN. Na druhej strane by zas mohlo dojst k vyrieseniu tych veci, kde je dnes hlavnym problemom absencia odbornosti a zdraveho rozumu, ako napr. intervalove cestovne poriadky, dlhsia doba premavky, nadvaznosti a podobne. Tymto veciam dnes brania len Sadovskeho dogmy - realne nie je zaujmom HBR aby regionalna doprava bola nepouzitelna. Dovod preco takou je, je ze Fresov jediny "odbornik" na dopravu je Csader, ktory je ozvenou Sadovskeho 65-rocnych skusenosti s vyhananim cestujucich z verejnej dopravy.