Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: heinischova #221807:
lebo kolony, lebo dobiehajuci cestujuci ... lebo kopa ludi si sama musi vyvazat prdel v aute, hoci jej ide priame spojenie z domu do prace, ale MHD je pre socky, tak nepojde predsa MHD, ked moze ist v aute. radsej smutny v aute, ako vesely v elektricke ?
Reply on: MatejBA #221829:
A nevadí, že väčšina K2S je zo 70. rokov? Či majú osláviť päťdesiatiny na petržalskej trati?

Plus by som do výpočtu zahŕňal posilnenie Rače, čo v akejkoľvek podobe zhltne nezanedbateľný počet vozov. A v prípade, že sa zavedie vyháňanie ľudí z IAD parkovacou politikou, nám 8´ interval nemusí stačiť, takže ďalšie vozy...
Reply on: Ámos #221830:
15 ks do Petržalky iba ak sa tam zavedie tretia linka pri intervale 7,5 min. Ináč určite menej.
Reply on: MatejBA #221829:
Ved rataj.
Dnes je potreba (ak si dobre pamatam):
kapacita TT - 75ks
kapacita K2 - 25ks

Mame:
TT - 110 (rezerva 46%)
K2 - 36ks (rezerva 44%)

Potrebu na vyjadzenie Petrzalky tu niekto spominal 15ks. Rezerva by sa zcvrkla pri TT na 22% co je tak na hrane. Aj ked po reko radial, by sa malo usetrit 5 poradi.

Mestsky poslanec vsak chape - nova trat = nutnost novych elektriciek. Treba to vyuzit.

Mestsky rozpocet za posledne dva roky narastol v danovych prijmoch o 50mil €. Mesto uz ma nato, aby sa rocne kupili dve tri elektricky a obnova prebiehala kontinualne.
Reply on: Solider #221828:
Ale vsak nie je dost T3P a K2S na tento ucel? Ci sa vsetko naslepo vyradilo lebo vsak "za 4 roky to nikoho nebude trapit"?
Reply on: MatejBA #221827:
Aké obnovovať? Tu ide o zabezpečenie toho, aby malo do Petržalky vôbec čo jazdiť.
Reply on: Valec #221823:
Konecne ich napadlo obnovovat elektricky postupne, a nie zas cakat kym sa tych 60 Skodoviek pojde rozpadnut 🙂
Reply on: 4004 #221825:
prazdne to je zas stale "iba" 9 rokov a na spadnutie to este nevyzera ?
Reply on: Trammat #221822:
Dakujem za info.

Nedavno som pozeral nejake video tej budovy a posobi to dost hrozivo. Som prekvapeny, ze to este stale stoji ☺
Reply on: Valec #221823:
"Bratislava sa zapojila do projektu Urban-E"

.... evidentne ide o projekt s tým správnym menom ? ? ?
Chtíč po nových električkách je už oficiálny. Ujde sa z nich aj pre linku 6?

https://dennikn.sk/minuta/812708/
Reply on: 4004 #221821:
Bohuzial este stale stoji a zije svojim vlastnym zivotom.
Nevie niekdo, ci ta stara budova posty v Dubravke este stoji? Nieze by som jej nejak fandil pokial je v tomto stave, ale budem v Bratislave buduci tyzden a rad by som si ju vyfotil pred zburanim.
Reply on: heinischova #221807:
Nakoľko tupé vymleté duté hlavy na Magistráte hlavného mesta Bratislavy v úzkej súčinnosti s dementnými kreténmi z Krajského dopravného inšpektorátu sústavne potláčajú akékoľvek snahy o preferenciu verejnej hromadnej dopravy. Vozidlá MHD musia stáť v kolónach, nedodržiavajú sa stanovené intervaly, vodiči majú kratšie prestávky, výrazne sa znižuje komfort cestovania bežných ľudí. Skúste napísať sťažnosť na info@bratislava.sk a do kópie csaba.farago@minv.sk
Reply on: heinischova #221807:
Lebo Pristavny most a ine kolony po meste ?
Reply on: Viko #221805:
Niektorým vozom ho odstránili po VP.
Reply on: heinischova #221807:
Z dôvodu že vodiči na konečnej zvyčajne hrajú karty.
Reply on: fraxi #221814:
Urcite ano.
takže zajtra bude ešte normálne autobusová stanica na Nivách?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.