Reply on: Viko #221846:
Zatial nie. Inak najprv som si myslel, ze to je dost blbost tak robit (interval namiesto presneho odchodu), ale na druhu stranu, ak sa to skombinuje s elektronickymi tabulami (ktore zacali vo vacsom davaj na zastavky) s realnym odchodom ako VZT, tak preco nie 
MatejBA
Druha vec je, ci realne na to mame, a ak ano, tak preco sa to kupuje "lebo nova trat" (ktora mimochodom pri tom bordeli na magistrate mozno ani nemusi byt) a preco nie "lebo chceme obnovovat"? To akoze bez Petrzalky by sa nove vozy nekupili?
Inak az taky problem by tie 50 rocne vozy nemuseli byt, ak su v dobrom stave, je na nich robena dobra udrzba, a su linky kam sa mozu dat (napriklad. ako L6, kde TT ci 29T/30T je vela). V takej Viedni ti stale jazdia elektricky z rokov 1959-1977 a nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit