Reply on: Mike #221783:
Áno, však som aj uznal že ten materiál je písaný trošku neprehľadne. Chápem to tak, že 205 stoj čo stoj, akokoľvek dostať aspoň k avionu, nech si substrát zvykne a potom argumentovať že k tomu potrebujeme kĺbové trolejbusy s baterkovým dojazdom ako dlhodobé riešenie a zároveň tým dosiahneme aj linku na letisko. Ďalej ma napadá že na 205 sa degeše pošlú aj kvôli uzávierke Mlynských nív kvôli autobuske, tak by sa tie vozy rovno využili aj v predĺžení trasy... Ale to sú iba také špekulácie. Nápad kupovať trolejbusy s baterkovým pohonom miesto elektrobusov plne podporujem. Škoda že tu máme tých 15 degešov, keby sme miesto nich mali baterkové, tak by to bolo celé o niečom inom...
Valec
To sa neboj, to je "vyriešené" ďalej ?
Pilotný projekt trolejbusová linka č. 205 – predĺženie na letisko
... Zároveň linka č. 205 ponúka novú prepravnú kapacitu a smerovanie pre dopravnú väzbu letiska v spojení s centrom mesta a Autobusovou stanicou Mlynské nivy, čo si vynúti koordináciu linky č. 61 a zmenu jej intervalu v preložením intervalu s linkou č. 205 za súčasného zvýšenia kapacity v sledovaných profiloch, čo je jedna zo súčasných požiadaviek na zlepšenie dopravnej obslužnosti - predovšetkým kapacity liniek v okolí Galvaniho ulice.
A pod slovom VYNÚTI si treba prestaviť toto:
Linka . . . Zmena počtu vozidiel . . . zmena km/rok
205 . . . +3 . . . +152.000
63 . . . -1 . . . -67.000
61 . . . -2 . . . -30.000
Neviem teda ako sa bude koordinovať L61 a L205, ale ak má dnes L61 horší interval ako L205 (mimo rannej špičky), tak pri poklese km sa musí ešte viac obmedziť. Veselá je tiež úspora vozidla na L63, ktorú predsa skrátia už pri zavedení DeGešov. ?
A komu by bolo málo, tak sa môže tešiť aj na "predĺženie linky č. 209 do Ovsišta za súčasného zníženia kapacity autobusovej linky č. 68". ?